Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

IceEva schreef:Misschien is Horka wel wat voor je, die zijn er in verschillende prijsklasse's en ik vind ze warm genoeg. Eurostar is ook erg fijn maar ook verschillende prijsklasse maar voor €80,- heb je een hele fijn broek, heb die zelf ook.
Verder gewoon lekker alles passen, er zit vast wat voor je bij.
tanya89 schreef:Kan je geen thermobroek aan doen? Ik heb er pas een gekocht met een zitvlak bij divoza van hun eigen merk..
Mocht dat niet warm genoeg zijn dan doe ik voor en na het rijden er een broek over heen, maar met rijden vind ik zo'n thermobroek niet fijn Liveyourlife schreef:Mijn voorkeur de Eurostar van thermostof. Erg fijne broeken en gaan heel lang mee. Voordeel is dat ze zomers ook goed te dragen zijn doordat de stof goed ademend is. 's Winters warm, zomer's koelMocht dat niet warm genoeg zijn dan doe ik voor en na het rijden er een broek over heen, maar met rijden vind ik zo'n thermobroek niet fijn
Flying_Angel schreef:Ik heb ook een eurostar, nou ik heb niks te klagen, vroeger had ik altijd een maiilot onder mijn rijbroek, nu heb ik dat echt niet meer nodig, en in de zomer gebruik ik hem ook, Prima zat
Lenneke_ schreef:Ik heb ook een klara, maar de finish vind ik toch fijner
Odetje92 schreef:Flying_Angel schreef:Ik heb ook een eurostar, nou ik heb niks te klagen, vroeger had ik altijd een maiilot onder mijn rijbroek, nu heb ik dat echt niet meer nodig, en in de zomer gebruik ik hem ook, Prima zat
welk model heb jij?