Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Veel succes. Mondoni broeken vind ik erg mooi, voor zover ik ze heb gezien.
Renee__ schreef:Hmm, is dat een chocobruine of meerdere kleuren?
Ik ken de broek zelf niet, heb een Eurostar Klara, maar is hij van divoza? Ik heb een boekje en op internet zal ook wel staan of het rekbaar is oid.Veel succes. Mondoni broeken vind ik erg mooi, voor zover ik ze heb gezien.
Concorde schreef:Ik heb er eentje, een blauw geruite. Vaak vallen die mondoni's wat vreemd, maar ik heb van de Ghana 38 en die is ook écht 38.
Blijft (helemaal voor een mondoni) behoorlijk goed, en zit prima. Ik rijd er vaak mee (heb 2 favo rijbroeken die ik afwissel en deze is er één van), en hij houdt zich goed.
missK schreef:ik heb de broek ook. Persoonlijk denk ik dat ie vrij koud is voor in de winter... tis echt zo'n katoenenstofje. Qua kwaliteit vind ik m redelijk, vrij sterk, alleen kleur vervaagd erg snel.
XchantjuhX schreef:missK schreef:ik heb de broek ook. Persoonlijk denk ik dat ie vrij koud is voor in de winter... tis echt zo'n katoenenstofje. Qua kwaliteit vind ik m redelijk, vrij sterk, alleen kleur vervaagd erg snel.
idd ga ik helemaal in mee... vooral de donkere kleuren vervagen na een tijdje, hoe voorzichtig je ze ook wast
XchantjuhX schreef:Nee niet echt warm, verder zit die trouwens wel heel erg lekker.
Ik heb trouwens de licht-blauw geruitte.