Rescue Remmedy

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BianC

Rescue Remmedy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 08:51

Hey,

Ik lees in een aantal topics dat er mensen zijn die rescue remmedy gebruiken als ze beetje bang of onrustig zijn om op een paardje te stappen,
Mijn vraag is, wat is het precies voor spul, waarkan je het krijgen, en kan je het ook nemen voor bijv. examens etc... want ik ben tijdens die periodes altijd heel onrustig in mn hoofd..

BianC Haha!

MirandaB

Re: Rescue Remmedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 08:53

Rescue druppels van Bach zijn te verkrijgen bij bijna iedere drogist. Ik gebruik ze op mijn wedstrijddagen..

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 08:55

Ik gebruikte ze eerst ook wel eens.
Als ik een beetje gestresst was en niet kon slapen.
Maar bij mij werken ze niet meer...
Volgens mij werken ze alleen als je er echt in gelooft!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 10:39

Rescue is te koop bij sommige drogisten, bij natuurvoedingswinkels en 'alternatieve winkels'. Het is een Bachbloesem. Het is ook te gebruiken bij examens of andere stressmomenten (ook bijv. om shock van ongelukken op te vangen). Het is geen placebo, bij mijn paarden werkt het ook Clown

Wiwanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:38

een vriendin is een paar maande geleden erg hard van haar paard afgevallen, tot vorige week heeft ze nie kunnen rijden ivm lichamelijke klachten.
Nu mag en kan ze eindelijk weer rijden, maar is echt angstig op haar paard. Ze wil hier echt graag vanaf en weer wat meer durven. Doordat ze zelf nu wat nerveus is neemt het paard dit weer een deel over!
Zou dit voor haar ook een oplossing kunnen zijn??

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:46

Rescue is mooi spul Ja

En dit werkt ook als een tierelier. B.v. als je gespannen bent op wedstrijd. Want het ontspant en maakt je geest helderder.
Afbeelding

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:55

Het schijnt heel goed te werken. Ik verkoop ze zelf en heb er alleen nog maar positieve verhalen over gehoord.