Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Marije_jiplover schreef:Instructrice die bij ons op stal privélessen geeft werkt hiermee. Zij heeft een microfoon aan haar zender gemaakt, die ze om haar nek heeft hangen, zodat ze het niet steeds voor haar mond hoeft te houden tijdens het praten. Ze heeft de zender voor de ruiter aan een riem die heel ruim verstelbaar is zitten, zodatie zowel bij kinderen als stevige volwassenen ompast. En nu hoeft ze niet meer zo te gillen als ze les staat te geven. Werkt prima volgens mij.
) CarolineP schreef:Alsof het zo moest zijn.....Vandaag stond zoiets in het krantje van de Gamma. Voor 20 euro kan je geen buil vallen, dus heb ik er 1 gekocht.
Hij staat nu aan de oplader. Ben benieuwd!

Marije_jiplover schreef:Wat ik vooral lastig vind, is als er iemand met zo'n dingetje les krijgt, je geen idee hebt waar die persoon heengestuurd wordt door de instructeur, omdat jij dat dus niet kunt horen, omdat de instructeur rustig/zachtjes door het microfoontje praat.
En de lesser volgt meestal vrij blindelings op wat de instructeur zegt, zonder goed om zich heen te kijken waar de andere ruiters zich bevinden. Als jij dan niet kunt voorspellen waar de lesser heen rijdt, krijg je nog wel eens bijnabotsingen...