Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
inmiddels zo'n €5 per wedstrijd
nico1982 schreef:ik lees bij jullie lidmaatschappen van de vereniging van 60 euro tot 150 euro.....
ik betaal 17 euro per maand/ 214 per jaar, zit er bij jullie ook wekelijks dressuur en springles bij het lidmaatschap?
en natuurlijk ook geld voor startkaart/startcoupons/lidmaatschap knhs...
saaraah schreef:En het inschrijfgeld is ook nog eens omhoog gegaan lijkt wel de laatste tijdinmiddels zo'n €5 per wedstrijd
wendely schreef:Ja ik ben hetzelfde kwijt hoor..
Ik vind trouwens die 40 euro lidmaatschap van Knhs wel duur. Zeker omdat het gewoon elk jaar weer betaald moet worden!
GIBRALDI schreef:ja het verschild nogal in prijs ik weet dat ze bij de ponyclubs een overeenkomst hebben om de in schrijfgelden op 5,- te houden en dat hoort ook zo vind ik het zijn nog kids.
maar bij de paarden varieerd het van 6,- t/m 15,- per proef , maar dat heb je natuurlijk zelf onder controle je kan hier zelf voor kiezen
maar vaak kun je bij de paarden ook prijzengeld winnen en dan kan je het ook weer terug verdienen!!!!!!
Zandoo schreef:wendely schreef:Ja ik ben hetzelfde kwijt hoor..
Ik vind trouwens die 40 euro lidmaatschap van Knhs wel duur. Zeker omdat het gewoon elk jaar weer betaald moet worden!
Ja en wat voor starkaart..