Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
OemmiejO schreef:
delete schreef:OemmiejO schreef:
Dankje wel, alleen net niet die groene...
Odetje92 schreef:
Maar welke groene bedoel je nou precies? Er zijn wel 3 ofzo.
delete schreef:Odetje92 schreef:
Maar welke groene bedoel je nou precies? Er zijn wel 3 ofzo.
Donkergroen, met een lichtgroen randje
!
Odetje92 schreef:Klopt! foto:Ik denk dat je dan de 'Green Forest' bedoelt.
Moet je ff bokker Dabo even een pm sturen en vragen naar een foto van dat dekje,
zij heeft namelijk de BR Event Green Forest in bezit

Odetje92 schreef:Heel eerlijk gezegd lagen ze bij mij ook niet zo erg mooi! Ze schoven wat naar achter, maar omdat ik ze toch zo mooi vind, heb ik er wat opgevonden... De lussen die onderaan zitten, waar je je singel doorheenhaalt, die heb ik gewoon iets krapper gemaakt! simpel! Als je het met dezelfde kleur garen doet als het dekje is, ziet niemand er iets van, en je dekje blijft nu wel supergoed liggen!Ben er ook dol op, op de Br dekjes.
Alleen de Event ligt niet zo mooi onder mn zadel helaas
Dabo schreef:Odetje92 schreef:Klopt! foto:Ik denk dat je dan de 'Green Forest' bedoelt.
Moet je ff bokker Dabo even een pm sturen en vragen naar een foto van dat dekje,
zij heeft namelijk de BR Event Green Forest in bezit
Deze kleur zit niet in de standaard collectie. Af en toe wordt er eens 1 te koop aangeboden op bokt of op marktplaats ofzo. Kleine kans dat hij nog in de winkel ligt.. Hij is van de collectie van vorig jaar zomer dacht ikOdetje92 schreef:Heel eerlijk gezegd lagen ze bij mij ook niet zo erg mooi! Ze schoven wat naar achter, maar omdat ik ze toch zo mooi vind, heb ik er wat opgevonden... De lussen die onderaan zitten, waar je je singel doorheenhaalt, die heb ik gewoon iets krapper gemaakt! simpel! Als je het met dezelfde kleur garen doet als het dekje is, ziet niemand er iets van, en je dekje blijft nu wel supergoed liggen!Ben er ook dol op, op de Br dekjes.
Alleen de Event ligt niet zo mooi onder mn zadel helaas
_SteR_ schreef:Ik heb net een nieuwe Br Event aangeschaft. Dit is een legergroene kleur met een créme-achtige bies. Weet iemand hoe deze kleur heet? Volgens mij is het niet de Forest Green, deze heeft toch een lichtgroene rand?
En op die site kan je even zoeken welke het is (nu geen tijd om te doen dus moet je zelf ff kijken)
*had niet gezien dat het uit 2006 kwam!
* Goed dat je even TeMt