kopen en zag op internet een aantal leuke van Equi Theme staan. Nu heb ik van dit merk nog nooit rijbroeken gekocht. Wie van jullie heeft ze wel en wat vinden jullie ervan? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kopen en zag op internet een aantal leuke van Equi Theme staan. Nu heb ik van dit merk nog nooit rijbroeken gekocht. Wie van jullie heeft ze wel en wat vinden jullie ervan?
) een en die bevalt prima.
en bedankt voor de tip Jeftah
mystery1980 schreef:zitten goed, rekken goed mee, redelijk lage prijs, maar gaan bij mij niet heel lang mee, maar voor erbij voldoen ze prima of als je niet zoveel rijdt ofzo.
mystery1980 schreef:zitten goed, rekken goed mee, redelijk lage prijs, maar gaan bij mij niet heel lang mee, maar voor erbij voldoen ze prima of als je niet zoveel rijdt ofzo.
lekker stofje

) en de kwaliteit is nog steeds goed. Banjer schreef:ik heb volgens mij ook een Equitheme... let eigenlijk nooit op het merkje...
Het is een erg fijne broek, zit lekker... 1 "minpuntje" vind ik dat de pijpen geen klitteband hebben, en dat met gewone sokken de pijpen omhoog gaan kruipen.. je moet er dus echt kniekousen bij aan.
Edit: ik was de broek erg vaak (en soms per ongeluk ook te heet...) en de kwaliteit is nog steeds goed.
Manon79 schreef:Ik verkoop de equitheme rijbroeken veel via mijn site allesvooruwpaard.nl!! Klanten reageren zeer positief! Zit als een joggingbroek zo zacht etc. Zeker voor de prijs van 35 euro is het een leuke rijbroek voor erbij!