Moet e ht ff mn ei kwijt!Had afgelopen week les, van een instructrice waar ik nog maar een paar x les van heb gehad.Maar nu weet ik zeker: denk niet dat t klikt!Als ik van haar les krijg, blokkerr ik onwijs,waardoor ik ook verkrampt op mn paard ga zitten.Op een gegeven moment ging mn beessie echt kei en loeihard door de bak, en zij maar zeggen: ja en doorgaan laat m maar galoppperen.Ik vond dat echt onzin, en zat echt niet met een lekker gevoel op mn paard.Dus ik wilde stoppen, begon dat mens me echt finaal af te zeiken: dat ik verkramot op mn paard zat, en dat ik passief was en nks op t paard deed! en dat ze niets kon geven aan iemand die bang op zijn paard zit, en dat we geen eenheid zijn en dat ik niet zo moest janken blablabla.Nou echt super belachelijk gewoon, ik was zo boos!maar heb de eer aan mezelf gehouden, en niets gezegd kalm van mn paard gestapt en naar stal gegaan.en besloten dat ik geen (scheld)les van haar meer wiol hebben.
Mijn vorige instructrice is veel kalmer, en past zich aan op mijn behoeften, en gaat niets forceren,maar door gezondheidsproblems kan zij even geen les geven.Maar ik vind het gewoon apart dat als ik bv alleen op mn beessie zit, gaat t superrelext, en goed zolang ik geeh geforceerde dingen doe!O ja daarbij vond ze het ook wel ff nodig dat ik met een bijzetteugel ging rijden. ( heb op zich niets tegen bijzetten, alleen met longeren en niet met rijden!!!) anyway wou ff spuien!Heeft iemand nog vaker meegemaakt met zo n draak van een instructeur???