[PG] Mistral, manege de paardenhoeve

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Julia_14

[PG] Mistral, manege de paardenhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 18:59

Toen ik nog op de manege reed (manege de Paardenhoeve) had ik altijd een lievelingspony, Mistral. Uiteindelijk ben ik ergens anders gaan rijden, waar ik priveles krijg. Een vriendin van mij rijdt er nog wel en die vertelde dat Mistral is verkocht. Dit vind ik eigenlijk wel fijn voor hem, het leven van een manegepony is niet echt een droom, maar ik vraag me toch wel af waar hij nu is! Is hij gewoon naar een handelaar gegaan, of is er nu iemand die van hem kan genieten. Ik hoop zo wat meer info te krijgen, om erachter te komen hoe het nu met lieve Mistral is. Mistral is een lichtbruine ruin, met een smalle bles en een heel korte staart. Leeftijd weet ik niet en het zal vast geen raspony zijn.. Weet iemand iets over hem?

groetjes Julia

passieX

Re: Oude lievelingspony verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:53

Ik zou naar de manege gaan waar hij stond en het vragen..wie weet kom je daar verder mee!

Mistralleke

Re: [PG] Mistral, manege de paardenhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:29

Mistral is een new-forest,hij was geloof ik van 1998 ong?
Hij heeft een tijd bij Nuyten gestaan geloof ik, heb ik gehoord.
Waar hij nu is zou ik niet weten, en ik denk ook niet dat Mark of Vivian dat nog weten..
Ik rijd nog steeds bij de manege en heb er niks meer over gehoord jammer genoeg, hij is ook een tijdje mijn lievelingspony geweest/

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:34

hallo
ik heb het idee , weet ik niet cker dat er toen ik er nog reed een mistral op manege de rommelpot stond ook een vosje met bles en kort staartje de manege heet nu manege elburg kijk maar ff op hun site dasar staan alle pony,s op

mvg daphne

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:35

wat is de site? Lachen
En heb jij nog foto's van Mistral?
Ik ben dan wel niet de TS maar wel een fan van mistral Haha!
mijn nickname komt ook van hem haha

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 14:25

www.manege-elburg.nl,
dat is hem kan ook zijn dat zij hem ook weer verkocht hebben.omdat er nieuwe eigenaren zijn. zou je even contact via de mail moeten nemen als hij niet op de site staat

mvg daphne

idja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 14:31

Ik rijd bij manege Jan Dolfing, en daar stond een tijdje geleden ook een Mistral, hij had volgens mij ook een dun blesje.Ik weet niet of hij ook een kort staartje had.....Maar nu is hij alweer verkocht...