Wie nog...?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

seahorse

Wie nog...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 14:45

De winter staat weer voor de deur en d.w.z. véél te vroeg donker, véél te veel regen, enz... Mijn paardje staat op een kleine pensionstalling (ik ben momenteel de enige klant... haha) met een longeercirkel en een grote redelijk goed berijdbare buitenpiste MAAR helaas zeer slecht verlicht. Wanneer ik 's avonds na mijn werk daar kom, is het reeds donker en kan ik niets meer doen. M.a.w. mijn paardje staat nu 5 dagen in de week stil (in de stal en de paddock) en in 't weekend rij ik wel elke dag als het weer het toelaat. Ik heb nog niet zo veel ervaring en ben vaak nog een beetje bang en heb een jong paardje dat ook nog veel moet leren dus --> eigenlijk zouden we samen héél veel moeten oefenen. Ik voel me niet zo goed in deze situatie maar heb nog geen oplossing... Verdrietig

Zijn er nog mensen die in zo'n situatie zitten of gezeten hebben??? Andere reacties zijn ook welkom...

leannetje

Re: Wie nog...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:48

Ik heb dit probleem niet echt, omdat ik lid ben van de rijvereniging en in de winter dus gratis in de binnenbak mag rijden (15 minuten stappen van huis af)...

Heb jij geen mogelijkheid om in de buurt in een binnenbak te rijden?

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:49

hmm een oplossing weet ik zo ook niet egt..:S het is wel een lastige situatie ja.. kan je niet vragen of ze er nog wat lampen bij maken?? of als je bij je paardje komt kan je hem/haar nog even een kwartiertje losgooien en laten rennen zo krijgt hij/zij zowiesow nog wel wat beweging Of zoals leannetje al zegt een binnenbak zoeken?

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:53