Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Anne_Horsez schreef:Ik denk het wel hoor , anders ga je eerst een paar keer op hem lessen ofzo..
maaike93 schreef:ik zou toch iemand erbij vragen.
Je weet, zoals je zelf al zegt, nooit zeker of hij eerlijk is of zijn pony aan je wilt aansmeren.
Zoiezo zou ik de pony laten keuren door de DA
ikke schreef:Als jij vervolgens die pony daar in pension zet, is de kans niet heel groot dat je besodemieterd wordt.
Mijn eerste paard was ook een ex-manegepaard. Ze heeft zowel de eigenaar als mijn adviseur overleeft! Ze is altijd een sterk en gezond paard geweest, tot het allerlaatst toe (ze is 29 geworden)
dus ik wil zeker weten dat ze gezond is, want na haar koop stop ik met rijden op de manege. Lynn_Nikita schreef:ik zou toch laten keuren, waarom zou een manege eigenaar een paardje verkopen als die goed meeloopt in de lessen. Of lees ik daar nu overheen. Zou een dierenarts naar laten kijken, hoop voor je dat het doorgaat, veel succes
Lynn_Nikita schreef:ik zou toch laten keuren, waarom zou een manege eigenaar een paardje verkopen als die goed meeloopt in de lessen. Of lees ik daar nu overheen. Zou een dierenarts naar laten kijken, hoop voor je dat het doorgaat, veel succes
ikke schreef:Hoe lang ken je het paard al? hoe heeft het zich gehouden in die tijd? Als je het paard al enkele jaren kent en het dier is niet ziek of kreupel geweest, dan is de kans groot dat het een gezond, sterk paard is. Besef wel dat de kans groot is dat er de nodige speerproblemen zijn. Het is zelfs niet ondenkbaar dat het paard daarmee niet door een keuring komt. Laat dus duidelijk weten aan je keurende arts, dat je daar rekening mee houdt.
ze heeft nog niks gehad.. Alleen zijn er stukjes van haar vacht af, omdat ze word gebeten door het andere paard in haar stal.