[PG] Haflinger Famke gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Phrono

[PG] Haflinger Famke gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 23:34

Vorig jaar is mijn verzorgpony Famke verkocht. Ze stond op een haflingerstal in Tzum (Friesland) en is toen naar mensen in Arum (Friesland) gegaan. Hier had ze het totaal niet naar haar zin en veranderde in een totaal andere pony. Wat er daarna is gebeurd weet ik niet, dus ik weet niet waar ze nu is.. Ik wil heel graag weten hoe het met haar gaat, dus weet je iets, laat het me weten!

Famke fan it Swettelân
Leeftijd: 11 of 12 jaar
Vader: Wachtmeester van de Wortel
Aftekeningen: Aparte bles, is ook op de foto te zien.

Afbeelding

Afbeelding

tifania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 11:10

Hoi,

Zou je mij meer kunnen vertellen over famke, want ze staat nu te koop in arum? Wat is het voor een pony? Wij zijn opzoek naar een gezinspony, zou famke dat kunnen zijn?

Ik wil meer weten over haar verleden, vertel me zoveel als je kunt.

Hoor erg graag reactie,

mvg,

k.bakker

mayrafamke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:11

Roelke_ schreef:
Vorig jaar is mijn verzorgpony Famke verkocht. Ze stond op een haflingerstal in Tzum (Friesland) en is toen naar mensen in Arum (Friesland) gegaan. Hier had ze het totaal niet naar haar zin en veranderde in een totaal andere pony. Wat er daarna is gebeurd weet ik niet, dus ik weet niet waar ze nu is.. Ik wil heel graag weten hoe het met haar gaat, dus weet je iets, laat het me weten!

Famke fan it Swettelân
Leeftijd: 11 of 12 jaar
Vader: Wachtmeester van de Wortel
Aftekeningen: Aparte bles, is ook op de foto te zien.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Hee! beetje laat misschien, maar ik heb Famke nu! Ze is inmiddels 17 en drachtig van Wirbelstein van de Haflingerborg. Gaat super goed met haar!
En idd, ze heeft een aparte bles maar wel supermooi!!!