atec trailers

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nobility

atec trailers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 22:14

ben druk op zoek naar een andere trailer, vandaag hebben we een atec trailer bekeken. Vonden het een hele mooie trailer en ook een mooie prijs.we hebben ook andere mooie trailers gezien maar aangezien er toch een keuze moet worden gemaakt wil ik graag de mening van een ander horen.

ElCamino

Re: atec trailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 08:40

ik heb zelf een Atec technioline de luxe 2-paards trailer.
Hij is nu zo'n 4 jaar oud en ik vind het een goede trailer.
De kwaliteit / prijsverhouding vind ik erg goed.
Het zijn relatief de wat goedkopere trailers maar ik ben er zeer tevreden over.
Mijn paard ook en anderen die ik vervoer want ze wandelen er zonder morren gewoon in.

Ik heb bewust een houten russenschot en houten hengstenschot gekozen omdat ik ook af en toe hengsten met merries vervoer.
Heb geen zadelkamer erin omdat ik anders helemaal geen ruimte voorin heb, maar wel klemmen voor een bezem en een schep.
Verder haken aan de kopkant voor hooinetten erop latten zetten en in hettrussenschot een tweede vastzet oog.
Verder een automatisch oprolzeiltje, opstapje achter, reserve-wiel en handgreep op de voorkant.
Er ligt een rubber gietvloer in.

Mijne gekocht bij Kraay in Nijkerk, aardige vent en super service,

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 17:07

Ik heb een Atec topline 2-paards. Deze komt overeen met een starline. En ben hier heel tevreden over.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 17:08

Wij hebben een Atec Technoline de Luxe 1½ paards, hele fijne trailer, en ziet er ook nog super uit (staat trouwens te koop Knipoog )

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:33

ElCamino schreef:
ik heb zelf een Atec technioline de luxe 2-paards trailer.
Hij is nu zo'n 4 jaar oud en ik vind het een goede trailer.
De kwaliteit / prijsverhouding vind ik erg goed.
Het zijn relatief de wat goedkopere trailers maar ik ben er zeer tevreden over.
Mijn paard ook en anderen die ik vervoer want ze wandelen er zonder morren gewoon in.

Ja, en ik weet ondertussen ook waarom.
Er is bezuinigd op staal, waarmee de constructie niet de degelijkheid heeft die ik ervan verwacht.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:18

Vorig jaar hebben we een nieuwe trailer gekocht. We hebben de Atecs ook bekeken, maar dat zijn de relatief duurdere trailers (sorry ikke, maar ik ben ze overal als duurder tegengekomen Knipoog)
Daarom zijn wij voor een Bloomert gegaan. Zelfde kwaliteit maar een stuk goedkoper.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 16:01

@ElCamino: Ik vind ze nou ook niet echt specifiek onder de goedkopere trailers vallen zoals Scum zegt. Vind ze gewoon gemiddeld.