Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Daar gaan de laatste ruiters soms na twaalven de ring in... Niet dat iemand dit erg vind, je kunt er namelijk altijd nog bijgeplaatst worden, iedereen weet het en het is berengezellig in de kantine..
lijkt me niet handig op dat tijdstip.
Trouwens `s ochtends om 8 uur starten is ook niet fijn als je lang moet reizen

oosterhoff schreef:Boosworden werkt altijd averechts. Je kunt het beter op de zielige toer gooien.
Die mensen doen echt wel hun best. Volgende keer als je je opgeeft even van tevoren opbellen tot hoe laat ze doorgaan.

Elan_GV schreef:oosterhoff schreef:Boosworden werkt altijd averechts. Je kunt het beter op de zielige toer gooien.
Die mensen doen echt wel hun best. Volgende keer als je je opgeeft even van tevoren opbellen tot hoe laat ze doorgaan.
Nou, eerlijk en vriendelijk zijn kan best.
Als wij een wedstrijd organiseren wil je niet weten hoeveel oma's er op sterven liggen... We hebben dus besloten om zeer zakelijk te reageren op elke uitleg...
Je doet als organisatie inderdaad je best. Het is inderdaad wel laat, maar als je je inschrijft op een wedstrijd dus eerst even bellen.
We gaan hier in Friesland wel bij de vergadering aangeven dat de wedstrijden van kinderen echt niet door de week kunnen.
LiSSy schreef:we moeten ook helemaal aan het eind van de ring...
eerst stond ik op vrijdagavond en nimmedor zelfs op zaterdagochtend... we reizen samen dus dat wil dus niet. toen heb ik al boos gebeld.
toen stond ik dus in de startlijst om 21.20 en nimmedor om 23.12, dan zouden we ongelovelijk lang op elkaar moeten wachten en toen heeft nimmedor dus boos opgebeld...
en nu moeten we allebei zo laat... wil eigenlijk nog een keer bellen aangezien we wel een uur moeten rijden! we zullen nu op z'n vroegst om half 1 op stal zijn. vind het echt belachelijk