Rubberen rijlaarzen, kunnen die oprekken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Rubberen rijlaarzen, kunnen die oprekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:59

Hallo,

Ff een beetje een raar vraagje, maar kunnen de schachten van rubberen rijlaarzen iets oprekken? Ik heb namelijk nog prima laarzen staan, maar die heb ik al een tijd niet gebruikt omdat ik altijd met chaps rij. Nu ben ik begonnen met FNRS wedstrijden, en dan vind ik laarzen toch ff netter staan (al mogen chaps ook). Nu kwam ik erachter dat de schacht nogal krap is geworden. Zo krap zelfs dat ik er met mijn rijbroek niet meer inkom (met blote benen wel). Zouden ze iets oprekken als ik er regelmatig mee rondloop in huis?

En ik maar denken dat mijn kuiten niet dikker waren geworden Clown

Edit: titel verduidelijkt

Laura82

Re: Rubberen rijlaarzen, kunnen die oprekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 16:36

Laat maar, ik heb mijn worstjes er al ingeperst Tong uitsteken Vanavond ermee rijden, s ff kijken hoe dat voelt na 5 jaar Knipoog Zal wel kramp krijgen Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Laura82 op 08-11-06 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 17:15

ik denk niet dat het zal oprekken Tong uitsteken misschien moet je het proberen met boterham zakes, dan ga je makkelijker je laarzen in, heb ik ooit is gebruikt Clown

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 17:58

Ze rekken niet op maar het is een goede motivatie om weer iets af te vallen he Tong uitsteken Ik heb ook nog een paar staan waar ik net niet in pas hahaha

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 18:07

Hahaha, dank jullie voor jullie antwoord! Ik dacht t al...Nou ja, ik zit er nu in, en de pijn valt mee, dus voor die paar wedstrijdjes per jaar moet kunnen Haha! Enne, die paar kilootjes ben ik al mee bezig, maar bij mijn kuiten is het vrijwel allemaal spier Duivel

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 18:32

je kunt ze oprekken mits...... er bovenaan een leren rand in zit....... (is bij een aantal modellen zo) andere modellen kunnen niet opgerekt worden.