Dragen jullie altijd een cap?
Ik doe dat wel, het is enorm veilig

Met springen draag ik zelfs een bodyprotector plus cap

En als je een cap draagt, welke?
xx
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Zet altijd mn cappie op...
danamuts schreef:geen cap, vies zweet ding ( alleen in de manegelessen, want dan is het verplicht, en als ik ga crossen of springen doe ik hem trouwens ook wel eens op, als mijn vp erg heet is)
Unfaithful schreef:danamuts schreef:geen cap, vies zweet ding ( alleen in de manegelessen, want dan is het verplicht, en als ik ga crossen of springen doe ik hem trouwens ook wel eens op, als mijn vp erg heet is)
En wat dan als je per ongeluk eens hard valt? Dat kan ook als je gewoon dressuur rijdt hoor, paarden kunnen áltijd ergens van schrikken.
Ik draag altijd een cap als ik rijd
myxaniek schreef:De titel zegt het al: Cap; Of Niet
Dragen jullie altijd een cap?
Ik doe dat wel, het is enorm veilig
Met springen draag ik zelfs een bodyprotector plus cap
En als je een cap draagt, welke?
xx
en weet ik veel wat allemaal. HALLO, dat is toch mijn eigen hoofd. Misschien val ik wel meteen dood, dan heeft niemand er meer last van. Je gooit me in een oven en ziet me nooit meer. Is dat lieve brave paardje ook te koop. Weer iemand gelukkig!

CCCCorine schreef:Hier zijn echt al heeeeeeel erg veel topics over geweest. Ik draag alleen een cap op momenten dat ik denk dat het verstandig is om hem op te doen (bijvoorbeeld springles), verder eigenlijk niet.
slimmerik schreef:Tja je zult wel denken dat je beter dan Tineke Bartels rijdt.... zie VN die reed ook zonder...
En 'n cap is om "iets" te beschermen. En wie kan beter weten dan jezelf of je wel "iets" hebt om te beschermen.....Bij "niets" is ie dus overbodig maar dat kun je alleen zelf weten.....
sgboelens schreef:sorry? ik rijd bij lange na niet zo goed dan Tineke Bartels
zeg ik dat dan?