Weather Beeta Orican

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Greetsje

Weather Beeta Orican

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 19:21

Heeft iemand ervaring met de deken Weather Beeta Orican? Ik heb vorig jaar 2 dekens gekocht. Tot mijn verbazing zakt de binnenvoering/vulling helemaal naar beneden. Net bij Divoza geweest en hadden graag dat ik de dekens inlever zodat ze ze aan de leverancier kunnen laten zien. Volgens Divoza hadden ze dit nog nooit eerder gezien.
Jullie wel???

KarinvdM

Re: Weather Beeta Orican

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:58

Ik heb een WB deken gehad, een prima deken. Na 2 winters zag hij er, na het wassen, nog als nieuw uit.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:40

Ik heb een WB Landa en een WB Orican en ook hier geen klachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:40

-->SV

Daisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:57

Ik heb zelf ook een WB Orican vorig jaar gekocht, heel seizoen gedragen en in voorjaar gewassen. Nu heeft ze hem weer op geen problemen mee, hij is ook netjes schoon van de wasserij terug gekomen. Denk dat je te maken hebt met productiefout als ik zo lees. Wel apart dat je het bij beide dekens hebt.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:00

ik heb dat een keer gehad met een Harry Horse deken, ik heb de deken toen teruggebracht en achteraf een nieuwe voor teruggekregen.

Greetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 19:06

Daisje schreef:
Ik heb zelf ook een WB Orican vorig jaar gekocht, heel seizoen gedragen en in voorjaar gewassen. Nu heeft ze hem weer op geen problemen mee, hij is ook netjes schoon van de wasserij terug gekomen. Denk dat je te maken hebt met productiefout als ik zo lees. Wel apart dat je het bij beide dekens hebt.

Je hebt de deken dus ook al laten wassen. Ik zal je nog sterker vertellen, heb 2 winters geleden ook een WB Orican gekocht. De merrie voor wie deze deken bestemd is, heeft deze winter geen deken op. (peesblessure) Heb deze deken ook maar even goed nagekeken, en jawel..... bij de schoft gaat hier ook de vulling naar beide kanten wegzakken. Achterin zit de vulling nog wel aan elkaar. Toch apart, deze deken is een jaar ouder dan de andere twee en geeft dus dezelfde problemen. Afwachten, Divoza neemt contact met me op hoe we dit op moeten lossen.

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:39

Ik heb een stuk of 3/4 WB dekens en ben er zeer zeer tevreden over, na een paar jaar (incl 2x per jaar wassen) zijn ze nog in perfecte staat Ja