Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar een keer zaten we echt 2 uur achter haar een ofzo.. gewoon sporen zoeken
ze was hengstig dus ontsnapte heel veel.
) En overal hun uhmmm geurtje achtergelaten ....
ik had mn ogen open en lag daar
) Mijn paard was ergens verderop door mensen gevangen. Ik weet alleen nog dat we weer terug kwamen bij stal en dat ik een enorme hoofdpijn had. Voor de rest heeft ze me alles moeten vertellen...
En dan staat ie daar voor het hek. Hij kon niet meer verder. Toen is ie met de trailer van iemand anders naar huis gebracht. Haal ik hem uit de trailer om naar stal te brengen, doet meneer alsof er niks gebeurd en is stiekem heel blij zijn dat hij toch weer zijn zin heeft. Gelukkig had hij niks.
ik shakte helemaal en zag al beelden van hem op de moterkap van auto's .. verschrikkelijk was het! 
Dan ging ie verderop gras eten
dblijham schreef:Mijn eerste paard schrok en trok zich los toen hij na een kreupelheid weer wat mocht stappen, hij is het erf afgerend en werd geraakt door een auto, achterbeen gebroken. Had hem net 4 maanden.
Of we niet even terug konden komen om het dier te vangen. Vermoedelijk zat de boxdeur niet goed dicht. Even later werden we weer gebeld, paard stond alweer op stal. Aangezien die merrie brok altijd trouw was kon mijn schoonmoeder haar makkelijk lokken.