FNRS proeven

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LinSSS

FNRS proeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 10:28

Hallo allemaal!
Ik had ook nog even een vraagje over de F proeven. Ik heb gisteren mijn F4 proef gehaald alleen had ik een onvoldoende voor "In VRIJE STAP de rijbaan verlaten". Kan iemand mij precies uitleggen wat dat is?? Enne wat ik niet helemaal eerlijk vind bij de proefjes is dat iedereen voor zijn kleding een 7 krijgt (in ieder geval bij ons). Terwijl sommigen een net pak hebben met alles erop en eraan (zoals ik) en anderen in een slobbertrui rijden.
Groetjes en alvast bedankt!
Lindsey

Ahtnamas

Re: FNRS proeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 10:36

Wat mij altijd vertelt is is dat in vrije stap de rijbaan verlaten betekend dat de teugels iets langer laat zodat het paard een beetje ontspannen de bak uit kan lopen. Dus niet de teugels laten schieten maar het paard iets meer de ruimte geven om zijn hals wat langer te maken. Maar het is al een tijdje geleden dat ik wedstrijd heb gereden Knipoog dus weet het niet helemaal zeker.

Ik denk dat jullie allemaal hetzelfde cijfer krijgen omdat ze geen onderscheid willen maken tussen clubtenue (dat is neem ik aan wat je bedoeld met 'slobbertrui') en rijjasje. FNRS wedstrijden zijn geen officiele wedstrijden zoals de KNHS wedstrijden.