Hoe startkaart aanvragen?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

amazingstar

Hoe startkaart aanvragen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 11:12

Hoi,

mijn vriendin wil wedstrijden gaan starten maar HOE moet ze die startkaart aanvragen?
KNHS bellen is geen optie want ze durft dat niet zo goed Vork
Haar ouders vinden dat ze zelf alles moet regelen en verder betalen ze het voor dr.
Toen ik mijn startkaart voor een aantal jaren terug bestelde was dat nog via de ponyclub te doen maar dat is nu ook niet meer zo. (ze hadden toen gewoon een formulier om in te vullen)
Nu kan ze het KNHS wel mailen maar dat duurt ook heel lang!

IEMAND EEN OPTIE OF MOET ZE GEWOON BELLEN?

wat heeft het KNHS nodig voor een startkaart behalve jou gegevens?(paspoort van de pony??!!)

gr. amazingstar

oukje26

Re: Hoe startkaart aanvragen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 13:34

het gaat altijd via een vereniging via het secretariaat.
Je moet dus lid zijn van een vereniging.
een kopie van het paspoort met al de gegevens van de pony.

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 19:28

oukje26 schreef:
het gaat altijd via een vereniging via het secretariaat.
Je moet dus lid zijn van een vereniging.
een kopie van het paspoort met al de gegevens van de pony.

dat gaat dus niet meer ZO!!!! bij onze ponyclub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ze vonden het teveel werk dus je moet het zelfstandig doen! (staat ook uitgelegd !)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:26

Bel dan even de vereniging op om te vragen waar je het formulier vandaan kunt krijgen!
En inprincipe behoort iedere vereniging een secretariaat te hebben. En dus ook dat je je daar kunt aanmelden voor een startkaart aanvraag!
Je geeft nu met een aantal(overbodige) uitroeptekens aan dat het bij jullie vereniging anders gaat,ofwel zelfstandig,maar dat neemt niet weg dat hun in het bezit zijn van die aanvragen! Ik denk dat hun eerder bedoelen: aanvraag zelf invullen en zelf verzenden. Knipoog
Dus vraag het gewoon nog eens na! Knipoog

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 22:37

Revanches schreef:
Bel dan even de vereniging op om te vragen waar je het formulier vandaan kunt krijgen!
En inprincipe behoort iedere vereniging een secretariaat te hebben. En dus ook dat je je daar kunt aanmelden voor een startkaart aanvraag!
Je geeft nu met een aantal(overbodige) uitroeptekens aan dat het bij jullie vereniging anders gaat,ofwel zelfstandig,maar dat neemt niet weg dat hun in het bezit zijn van die aanvragen! Ik denk dat hun eerder bedoelen: aanvraag zelf invullen en zelf verzenden. Knipoog
Dus vraag het gewoon nog eens na! Knipoog

dat heb ik natuurlijk allang nagevraagd maar ze weten het niet (nieuw secretariaat die nooit met het aanvragen van startkaarten te maken heeft gehad)
Alle oude mensen zitten bij de paarden en ik ken ze niet.
ze hebben ook die formulieren niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:48

Ik zou zeggen bel gewoon de KNHS, dat zijn ook maar mensen. ik vind dat een beetje onzin, niet durven bellen e.d. Wat kan er nou gebeuren..?

sulindabaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:51

Ik zou zeggen bel gewoon de KNHS, dat zijn ook maar mensen. ik vind dat een beetje onzin, niet durven bellen e.d. Wat kan er nou gebeuren..?

ze vreten je op Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 14:10

Hoe je je startkaart aan kunt vragen staat ook duidelijk uitgelegd op de site van de knhs. Daarom een slotje.