[eg] 2,5 jarige haflingermerrie uit België

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ddees

[eg] 2,5 jarige haflingermerrie uit België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 15:04

Ik ben op zoek naar de fokker of vorige eigenaar van onze haflingermerrie Zoë. Zoë had geen papieren dus ik weet niet of ze deze naam toen ook al had. Ik heb haar gekocht in Meeuwen-Gruitrode, bij Luc de Decker, Neerleehof. Hij vertelde me, dat hij Zoë in januari dit jaar (2006) had gekocht. Hij wilde niet vertellen waar.

Ik zou graag in contact komen met de fokker of vorige eigenaar van Zoë, om te kunnen achterhalen welke afstamming dat ze heeft en wat er allemaal met haar gebeurd is.

Zoë is dus een ongeveer 2,5 jarige haflingermerrie met een vrij groot hoofd. Ze is nu ongeveer 1.40m. Ze heeft een korte bles en lange dikke manen en een hele dikke voorpluk. Ze heeft 4 zwarte hoeven en geeft moeilijk voetjes.

Afbeelding

Afbeelding

Wie kent haar en heeft informatie over haar. Als je haar denkt te kennen, neem a.u.b. contact op.

Ddees

Re: [eg] 2,5 jarige haflingermerrie uit België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 15:57

Zijn er mensen in Belgisch Limburg die haflingerfokkers kennen? Misschien kunnen die me verder helpen.