Thermoboot 'Waterboot reflective' van HH.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Thermoboot 'Waterboot reflective' van HH.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 00:03

Afbeelding
Het gaat om deze laarzen.

Ik ben echt een koukleum in de winter, en heb het nu al koud terwijl het pas herfst is. Ik wil dan ook het liefst zo warm mogelijke voeten in de winter.
Voor de mensen die eigenaar zijn van deze laarzen:
1. Hoe bevallen ze?
2. Hoe zitten ze?
3. Gaan ze snel kapot?
4. Zitten ze erg lekker warm?
5. Kan je er gewoon mee rijden, en hoe voelt dat.. voel je wel nog gewoon het paard?

Alvast bedankt voor de informatie. Hier nog de informatie die bij de thermoboots staan:
Thermolaarzen met waterdichte voet. Schacht heeft een dressuurboog en reflecterende bies aan de achterzijde. Voorzien van klittenbandsluitingen met reflecterende strips. Teddyfleece voering.

Combinatiematen 35/36, 37/38, 39/40, 41/42 en 43/44.

300.3250 Kleur zwart.

Lachen

Iranda

Re: Thermoboot 'Waterboot reflective' van HH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 19:59

Ik heb ze... Je voeten en kuiten blijven er heerlijk warm in! Het rijden is wat minder handig dan met gewone laarzen, ze zijn vrij dik. Mijn tenen neigen wat meer naar buiten bijvoorbeeld, ze zijn erg dik en rond daar waar ze tegen het paard aan komen als je je kuiten eraan legt. Je voelt wat minder wat je doet, wanneer je precies tegen het paard aan zit. Toch ben ik er errug blij mee Lachen

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:19

Ik HAD ook thermo laarzen, te vergelijken met deze, maar niet van HH, Ze waren op zich we lekker warm, op langer termijn, koelden mijn voeten ook wel af, dat wel, maar verder zijn ze neit goed bevallen, Mijne warne niet waterdicht, en ook niets wat daar op leek, dus ... natte voeten= koude voeten, na één winter( niet heel intensief gebruikt ofzo) waren ze helemaal af, de voering liet al vrij snel los, en op een gegeven moment liet de hak los.

Misschien dat de kwaliteit van HH beter is, maar uit ervaring van een stalgenoot( mondoni thermolaarzen) bevielen die ook niet goed, en alledrie lijken ze op elkaar.

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 21:42

Ik heb ze maar ben er niet echt tevreden over..
Ze zijn wel lekker warm enzo, maar na een tijdje lopen krijg ik grote blaren op mn enkels Scheve mond door de overgang rubber/stof zegmaar..
En met het rijden, met deze laarzen blijf ik de hele tijd vastzitten in de beugels omdat ze zo 'lomp' zijn Nagelbijten / Gniffelen Dat hat ik bij mn vorige thermolaarzen (die andere van HH) niet..
Dat 'bont' of wat er ook inzit is ook al een stukje gescheurd.. terwijl ik er echt helemaal niet vaak op gelopen/mee gereden heb..
Wel zijn ze dus lekker warm en krijg je geen koude voeten.. en ze zijn waterdicht.
Ik ga binnekort toch het oudere model van HH weer aanschaffen Knipoog

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 22:32

Met rijden niet heel ideaal (voor een buitenrit of minder serieus werk wel goed geschikt) maar voor het stalwerk: superlaarzen! lekker warm, niet duur en die van mij gaan al voor het 3de jaar mee!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:32

Ik heb er niet hele goede verhalen over gehoord.

Ik heb zulke laarzen, maar dan van BR. Die bevallen me heel goed. Ze zijn heerlijk warm, de voet is waterdicht en ik kan er ook heel goed mee rijden. Prijs is volgens mij redelijk hetzelfde.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:34

Ik heb idd ook die van mandoni gehad, en die waren met een klein aantal weken helemaal kapot. Ik weet niet of het vergelijkbaar is hoor Lachen Warmte vond ik nog wel meevallen. Als je ècht warme voeten wilt en een wat ruimer budget hebt raad ik je van die verwarminkjes aan voor je schoenen Haha!

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 13:38

Ik had deze laarzen ook en was er totaal niet tevreden mee

Ze waren op zich wel warm, maar moest er nog wel een extra sok bij aandoen. Na 1 maand waren ze al kapot. Bij de kuit laat aan de buitenkant de stof gewoon los op de naad en aan de voorkant ook.
Ik kon er ook niet lekker mee rijden, want ik zat er snel mee vast in de stijbeugels, omdat ze zo breed zijn en ik voelde mijn pony niet meer.

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:49

_Cassandra_ schreef:

Ze waren op zich wel warm, maar moest er nog wel een extra sok bij aandoen. Na 1 maand waren ze al kapot. Bij de kuit laat aan de buitenkant de stof gewoon los op de naad en aan de voorkant ook.
Ik kon er ook niet lekker mee rijden, want ik zat er snel mee vast in de stijbeugels, omdat ze zo breed zijn en ik voelde mijn pony niet meer.

Ja dat had ik ook, dat de stof losging en dat ik ermee vast kwam te zitten in de stijgbeugels.. echt heel irritant.

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:21

_Cassandra_ schreef:

kan wel merken dat ik er vanmiddag niet helemaal bij was. Inplaats van kuit bedoelde ik hiel Vork