ter voorbereiding

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tempus

ter voorbereiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 18:05

Ik heb nu zondag een wedstrijdje met Igor. Ik had me ingeschreven om eens te kijken hoe ver we stonden. Het gaat wel redelijk goed en we hebben de afgelopen week vooral op ontspanning geoefend. Maar nu ben ik iets vergeten te oefenen ( hoe kan je dat nou vergeten): we hebben niet geoefend op figuren rijden. Eigelijk hebben we sinds ik hem heb nog maar een keer echt figuren gereden. Nu heb ik wel wat schrik want een dressuurproef draait het grootste deel om de oefeningen.
Nu wou ik gewoon eens weten of er misschien nog mensen zich niet echt klaar voelden voor een wedstrijd ( dat je niet alles klaar krijgt?) en hoe je er mee omgaat.

Tempus

Re: ter voorbereiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 18:05

Oohja de titel klopt misschien niet echt

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 18:08

Als je paard ontspannen en los is zullen de figuren geen probleem opleveren. Veel succes!!

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 18:08

Het gaat in de proef niet alleen om de figuren!
Als jij jou pony zo hebt getraint dat hij actief is in de achterhand en datie lekker ontspannen loopt zijn die figuren een eitje, je moet alleen wel de goede hulpen hier voor weten natuurlijk!
Ik zou me iig niet druk maken want zo te horen heb je wel degelijk getraint Knipoog

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 23:06

Heb je dan alleen over de hoefslag gereden?
voltes, wendingen ed zul je toch wel gereden hebben tijdens je training?
de gevraagde figuren zij toch niet meer of minder dan je nromaal traind... of ben ik nu in de bonen?

Een proef oefenen we eigenlijk nooit te paard, alleen als er een onderdeel in zit die problemen op zou kunnen leveren, dan pakken we het onderdeel ervoor t/m onderdeel erna.
De plaats van de letters behoren toch voldoende bevestigd te zijn, dan kan er mi weinig mis gaan Haha!