Ik moest eigenlijk eerste worden om door te mogen maar ik kan niet eens naar de regio kampioenschappen omdat ik dan op vakantie ben. Ik had al op de startlijsten gezien dat ik hele goede tegenstanders had en dat ik al hoogstens als 6de zou kunnen eindigen..
Nou losrijden ging echt heel fijn.Heel braaf en lekker los en niet zo veel spanning voor de verandering. Ging in de ring wel ff anders want dat was uiteraard erg eng!!! Nou mn proef ging niet heel fijn voor mn gevoel maar er zaten ook wel goede stukjes tussen.
De jury gaf commentaar en vond t een goed paard maar jammer dat ie dus zo gespannen was. Hij had wel goede dingen gezien en ik had 159 punten. Ik vond t zelf geen winstpunt waard maar goed altijd leuk als je m dan toch krijgt!
Tweede proef moest ik eigenlijk een uur later pas rijden. Maar met die hitte zag ik dat niet zo zitten. Doree ging ff vragen hoeveel er nog tussen zaten en dat waren er maar 3 gelukkig. Dat hielden we nog wel ff vol!
Nou tweede proef in en ik vond hem wat onregelmatig aanvoelen. Nou ja ik dacht ik rijdt wel gewoon door als ie niet goed is word ik er wel uit gegooid. Hij ging best lekker eigenlijk , obs was dit keer niet meer zo stressy(hij was gewoon doodop van die hitte) . Mijn middengalop ging echt superfijn ik kon m echt zo mooi terugrijden op mn zit! Verder deed hij alles heel braaf en netjes.
De jury gaf ook commentaar en die zei dat mn middengalop twee keer een 8 was! Hij vond m zo goed ! (vorige week ook al een 8 bij een andere jury)
Hij vond mn draf wat minder omdat ie zo gespannen was. daarom had ik maar een 6 voor de gangen terwijl ie vor de galop wel een 9 verdiende maar hij vond zn draf dus niet goed genoeg. Ik zei ook nog dat ik m zelf wat onregelmatig vond maar dat vond hij niet. Ik moest maar veel overgangen oefenen en balkjes lopen in draf op de volte. Dat is nou commentaar waar ik iets aan heb! Resultaat van deze proef was 168 punten!

Dus weer een succesvol dagje voor mij en obsess en ik geloof dat die behandelingen nu echt gaan helpen!
Ellen van bokt was hier de hele week logeren en die heeft foto's gemaakt die volgen vanavond nog wel op itp!