bucas lekt door: garantie?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lonnie

bucas lekt door: garantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 14:00

hallo

ik zit even met een rpobleem. heb van een bucas een bucas turnout light (geen vulling dus) overgenomen. nu blijkt na vannacht dat de deken hardstikke doorlekt! dit zou toch etgenlijk niet moeten kunnen met een bucas? nu weet ik dat er op de bucas dekens garantie zit, maar hoelang en kan ik er zomaar mee naar elke ruitersportzaak ook al heb ik hem daarr niet gekocht? of contact opnemen met bucas. bokker weet niet zeker of ze het aankoopbeweijs nog heefft dus das ook lastig, maar ze weet wel zeker dat ie niet ouder dan 2 jaar is. wat kan ik hiermee doen?

DiantaM

Re: bucas lekt door: garantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:13

Euhm.. je hebt in ieder geval 3 jaar waterdichtgarantie. Je kan het in ieder geval proberen!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 12:59

je kan zowiezo even proberen toch. Hoort niet te gebeuren. Ik heb zelf ook de bucas dekens en die zijn echt goed waterdicht. Is de deken wel behandeld na het wassen?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 13:19

deken is nog niet gewassen, dus dat is al helemaal vreemd

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 14:56

even naar een winkel waar ze bucas verkopen.

waar ik werk hebben we helaas een aantal dekens terug gekregen van klante ivm waterdichtheid, gekgenoeg allemaal van de zelfde productie serie, ze zijn retour gestuurd naar bucas en hebben nieuwe terug gekregen.

het kan dus ooit gebeuren!

tip: ga naar een zaak waar je veel komt dan nemen je ze klacht beter aan.