Hoe werkt het met selectiewedstrijden voor de kringwedstrijd

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dugan

Hoe werkt het met selectiewedstrijden voor de kringwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 11:37

Ik beginner in wedstrijden vroeg me af hoe het zit met de kringwedstrijden
Hoe selecteer je je zelf hiervoor enz. enz.
Ik heb al even gezocht op internet maar kan hellaas niets echt iets duidelijks hierover vinden.Blond

Exodus

Re: Hoe werkt het met selectiewedstrijden voor de kringwedst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:48

Er zijn een aantal selectie wedstrijden waar je aan mee moet rijden. Jouw vereniging kan je wel vertellen welke dat zijn voor jouw kring. Bij ons zijn dit 3 of 4 concoursen (verschilt per regio) en daar tellen de beste 2 of 3 uitslagen. En dan moet je per klasse bij de 1e zoveel zitten om door te mogen naar brabantse/drentse etc kampioenschappen.

Je kunt lezen op www. knhs.nl en dan naar jouw rgio site gaan. Daar kun je ook info vanaf halen. En je vereniging kan je vertellen hoeveel er per klasse afgevaardigd worden en welke concoursen je dan moet rijden.
Succes ermee!

Remember

Re: Hoe werkt het met selectiewedstrijden voor de kringwedst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:26

Wij hebben 4 wedstrijden (allemaal 1 proef) en daarvan tellen max. de 3 beste resultaten. Ik weet niet of je er ook verplicht minstens 3 mee moet rijden, als je er 2 start en wint heb je ook 20 pnt en dat is zo goed als genoeg om door te kunnen bij wijze van.

1e prijs is 10 plaatsingspunten, 2e prijs 6, 3e 5 etc.