Het zit zo;
Ik ben gevraagd om 4 weken lang een pony 2x per week te rijden. (stappen en draven op het harde op aanraden van de DA, hoe het precies zit moet je mij niet vragen)
Deze pony heeft drie maanden (ruim) stil gestaan dus hoe het precies gaat gaan weet ik ook niet. Na die 4 weken is het de bedoeling dat ik haar ruitertje een beetje begeleid in het opbouwen van het rijden (heb zelf nog niet zo lang geleden gezeten met een pony die na drie maanden opnieuw rustig aan moest beginnen dus ik weet wel ongeveer wat en hoe
)Nu wil ik dit niet gratis doen (das 1) dit omwille van een aantal dingen die gebeurt zijn maar waar ik geen zin in heb om daarover hier op een openbaar forum verder over uit te wijden.
2; ik steek er ook mijn tijd in, en gezien het aantal maanden dat dit dier heeft stil gestaan+stappen en draven op het harde toch iets meer risico in houd dan in een zachte 'zand'bak

3; De mensen zijn berreid me hiervoor te betalen.
Ik vraag dit niet alleen voor deze pony maar in het algemeen, wat voor prijs kan ik noemen wanneer mensen me vragen om hun pony te rijden?
edit: ik hoop dat het hier goed staat, met al die forums zie ik door de bomen het bos niet meer
Dus sorry mods, moest het fout staan!