Proefje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

juweeltje

Proefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 19:18

Hoi

Ik en mijn vriendinnen doen wel eens shows, en nu gaan wij dus Belle en het beest doen. Heeft iemand een soort van kur die er op een aantal liedjes kunnen van belle en het beest(musical)???
Nie tzo moeilijk, het zijn "gewoon" recreatiepaarden

alvast bedankt!

Ayasha
Blogger

Re: Proefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:05

waarom schrijf je niet zelf een proef? Dan bepaal je zelf de moeilijkheidsgraad.

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:38

idd.. zelf schrijfen, en zelf ontwerpen, natekenen en oefenen, als je hem maakt ken je hem toch al WAT beter dan dat je hem te horen krijgt Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:57

daarbij denk ik niet dat veel bokkers zomaar hun proef gaan afstaan, die mensen hebben daar ook hard voor moeten werken en over moeten denken om een goed opgestelde proef te krijgen..

juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 13:21

geen eigen proef natuurlijk, maar gewoon ideejes Tong uitsteken

malle_elmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 15:31

ik zou het inderdaad gewoon zelf bedenken. Stop de figuren erin die jullie goed kunnen en maak er wat moois van.
Met van hand veranderen is het bijvoorbeeld leuk om om en om steeds iemand van de ene diagonaal te laten gaan en dan iemand van de andere diagonaal. Wees maar creatief en succes ermee!

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:32

Zelf lekker dingen in elkaar vogelen is heel leuk!

Bijv. grote volte B-E-B op die volte blijven en sluiten. Dan op het zelfde moment naar buiten draaien en op de andere hand op de volte komen! Dan weer sluiten of openen ofzo maar dat ziet er leuk uit!:)
Succes verder!