Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sylvia schreef:Ik probeer altijd de route zoveel mogelijk van papier af al te snappen.
....
Ik zou als ik jou was eerst gaan oefenspringen, dan zit er minder druk op zogezegd. Kijk of het bevalt en hoe het gaat en ga dan 'echt' deelnemen!

roebietinker schreef:Het gaat hier niet echt over maar hoe maak je een forum aan ofszoiets?
. Maar ik denk dat je het maken van een nieuw topic bedoeld. Dan ga je naar het onderdeel waar je vraag betrekking op heeft en klik je op de button: New Topic.

) lang op de trailer te laten staan, haal ze er liever af en zet ze buiten. Ik had toen wel het geluk dat ik een paard had dat lekker op z'n dooie gemakje bleef staan. joepiejee schreef:Binnenkort wil ik me toch een keer gaan aanmelden voor een springwedstrijd. Het lijkt me erg spannend en ben een beetje onzeker over de volgende zaken:
joepiejee schreef:Krijg je wel genoeg ruimte om in te springen? Staat de inspring-hindernis wel op een hoogte die past bij het niveau van B ruiters? Ongeveer 80 cm dus.
Het meest bang ben ik om de volgorde van de hindernissen te vergeten. Hoe doen jullie dat, heb je daar trucjes voor? Lijkt het moeilijker dan het is om de route te onthouden?
Nog meer tips zijn natuurlijk ook welkom!

Ik heb een keer meegemaakt dat zowel jury als ik het niet gemerkt hadden