[PG] haffjo, hengst of ruin 3 jaar oud

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

RoxyVip

[PG] haffjo, hengst of ruin 3 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 17:53

Ik ben er een maand geleden achter gekomen dat 'mn' (verzorgpony) oude fjordje Spekkie nog leefde. Via iemand heb ik te horen gekregen dat hij een klophengst bleek te zijn. Dit wist ik echt niet, hij stond gewoon bij merries in de wei bij ons. De eigenaar die hem na 'ons' heeft gehad heeft hem met een haflingermerrie op de wei gehad die elkaar toch wel erg lief vonden. En ja... daar kwam een haffjo uit...
Met als vader dus Spekkie, een fjord en als moeder Pedro (ofzo?), een haflingermerrie. Er kwam dus een hengstje uit, maar die zou nu net zo goed geruind kunnen zijn. Diegene wist de naam niet meer van het veulen. Maar merrie en veulen hebben een tijdje in Rotterdam ergens gestaan en zijn toen ergens anders gaan staan en toen wist diegene niet meer waar ze heen zijn gegaan.
Graag zou ik gewoon willen zien hoe het hengstje eruit ziet, ben reuze benieuwd!!!!
Dus alle tips zijn welkom!!!

Kasmir

Re: [PG] haffjo, hengst of ruin 3 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 20:11

Ik Vraag 't me af of iemand hem heeft gezien.!

RoxyVip

Re: [PG] haffjo, hengst of ruin 3 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 20:35

Nou, ik denk dat helemaal niemand iets hiervan herkent... Boos! Heb nog 0,0 reacties gehad, snik... Verdrietig