Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zoiets hoort niet na 10 keer rijden al stuk te gaan of los te laten.Dautsen schreef:Ze kunnen je misschien advies geven over hoe het beste te verzorgen.
.
, maar alsnog hoort zoiets niet nee. Henrieke schreef:Dautsen schreef:Ze kunnen je misschien advies geven over hoe het beste te verzorgen.
Dat hadden ze ook gedaan, en ze gaven dus mij het advies om ze elke keer na gebruik weer te poetsen, maar niet dezelfde dag dat je gereden hebt, want dan zijn de laarzen nog een beetje bezweet, of vochtig en als je ze dan poetst dan zet het leer uit, dus heb dat ook nooit gedaan ofzo, verder precies "aan de regels gehouden" wat hun zeiden![]()
Ik rij er voorlopig toch even niet mee, dus ik denk dat ik begin volgende week er even mee terug ga, mijn ouders hebben nu geen tijd, en om er nou op de fiets heen te gaan lijkt me geen slim plan.
Bedankt voor de reacties.
En idd, ze worden een beetje wit aan de binnenkant, misschien beweeg ik teveel met m'n benen, maar alsnog hoort zoiets niet nee.