Ervaringen verschillende bodyprotectors??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LMR

Ervaringen verschillende bodyprotectors??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 12:13

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een bodyprotector. Nu viel mij op dat er nogal grote prijsverschillen zijn tussen deze dingen. Ik kom vaak USG tegen (+/- 90€) maar ook kieffer (110€) en Imperial (125€) Wat zijn jullie ervaringen met deze of andere verschillende bodyprotectors, maakt een paar tientjes meer of minder ook verschil? Ik weet dat de pasvorm een belangrijk punt is, wat natuurlijk voor iedereen anders is.

Dankjullie!

nickvos

Re: Ervaringen verschillende bodyprotectors??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:15

Ik heb er zelf 1. Je moet een Gekeurde nemen. Je kan beter 3 maand salaris ervoor besteden dan 3 maand in het Ziekenhuis liggen;)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:30

[HAR] > [RUI]

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 08:58

Alle BP's met een level 3 label zijn even veilig. Maar je betaald voor comfort en dat is toch wel belangrijk bij een bodyprotecor. Hij moet goed zitten zodat je er geen last van hebt en hij moet over goed aansluiten. Sluit hij niet overal goed aan dan val als ware op je bodyprotector en beschermt ie nog weinig.

Ik heb een air-o-wear Zippa, wel een dure, maar die zat mij gewoon goed, meteen al toen ik hem aantrok.

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 23:47

ik heb de blauwe van kieffer van de divoza ben er heel tevreden over zit erg lekker en is goedgekeurd! Iedereen bij ons op de manege heeft deze ook groot en klein en is dus denk ik zeker wel een aanrader!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 23:50

Ligt eraan wat je zelf het fijnste vind zitten

de kieffer is voor mij te grof/breed in de maat die lang genoeg is, ben zelf lang&slank
de imperial zit perfect, en die heb ik dus gekocht Lachen

ga zoveel mogelijk bp's passen en kijk welke jijzelf het fijnste vind zitten
ze zijn bijna allemaal beta 3 goedgekeurd, dus daarvoor maakt het niet uit welke je kiest, t is puur welke jij het fijnste vind zitten.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 02:08

Lenneke_ schreef:

Ik heb een air-o-wear Zippa, wel een dure, maar die zat mij gewoon goed, meteen al toen ik hem aantrok.

Hier hetzelfde, ik heb ook een air-o-wear zippa (plus). Ik was op zoek naar een bodyprotector met schouderbescherming en kwam na veel zoeken terecht op de site van canter-equipment. Ik ben daar toen langs geweest en heb de bodyprotector gepast. Het zat erg lekker en dit is dan ook de bodyprotector geworden.