Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
twister5 schreef:250 euro per maand
_streepjes_ schreef:ik zou er zelf niets voor vragen want ik vind het leuk om te doen, maar als jij dat wel wil doen zou ik miss
naja als je 2x per weer rijdt vind ik 10-15 euro per keer wel ongeveer normaal, dus dan rond de 100 euro per maand
twister5 schreef:250 euro per maand
jolentinus schreef:leuk topic, ik was van plan een advertentie te zetten, als ik dit zo lees krijg ik wel hoop.
maar toch graag jullie mening:
ik heb meerdere paarden beleert (stuk of 10), maar meestal kwamen ze dan naar de pensionstal en holp ik (ik erop en de eigenaresse longeren) ook heb ik mijn paard van groen naar de L1 gereden.
dit wou ik er graag inzetten:
kosten: € 100 voor het hele beleren. (vast bedrag, € 50 per persoon) en € 120,- per maand voor de stalling (binnenbak, doucheplaats incl. al het eten etc.)
mijn doel is ongeveer in een maand een paard "klaar" te hebben dus dat je zo op kan stappen en stap, draf en gallop. afhankelijk van het paard in hoeverre hij aan de teugel wil etc. (Ik vind een B proefje kunnen rijden wat link gezegd altijd) in het begin alle dagen even kort en later om de dag, zodat het paard het kan laten bezinken
is dit redelijk? ik woon in friesland dus daar is het allemaal een beetje goedkoper