Ik vraag me af of iemand deze pony kent. (er zijn er een aantal met die afstamming waarvan ik er al twee weet staan maar zeker eentje ontbreekt nog), nl geboren in het jaar 2001, dus moet nu 5 jaar zijn. Afstamming: v:Voltaire, m: U-tintel Het laatste wat ik hoorde was dat hij als driejarige is verkocht naar de kanten van Eeklo als dressuurpony. Het was een hengstveulentje en nu vermoedelijk ruin. De merrie was roan van kleur, en het veulen vermoedelijk ook. Zou leuk zijn om eens te weten wat voor pony uit dit veulen gegroeid is. Ik heb de veulens van deze merrie altijd als veulen gekend en sommige ook nog eens weten opgroeien en eentje ingereden. Foto's heb ik niet.
de merrie was rond de 1.50 geloof ik. Ik kan je wel een foto sturen hoor. Ze had iig een bles, 4 witte voeten tot iets boven de kogel. Het veulen weet ik niet meer, het is te lang geleden, maar ik weet dat hij wel op de merrie leek.
misschien eens een mailtje naar het bwp sturen, als je de naam en afstamming kent is het misschien makkelijker om na te gaan of hij geregistreerd staat bij hun
Het bwp reageert meestal niet op mailtjes, heb ik al een keer geprobeerd geloof ik. Ik ken naam en afstamming maar dan moet hij nog overgeschreven zijn op de nieuwe eigenaars.
aangezien het al een tijdje geleden is dat ik dit topic plaatste, nog eens een schopje omhoog. Ondertussen heb ik wel al ontdekt dat er bij ruiterclub Carpe diem in eeklo een pony Fideel Carpe diem rijdt. dus wie weet is hij het. Alleen ik vind maar niemand die bij die club rijdt of in de omgeving woont. dus alle hulp is welkom!
Misschien kan je bellen ipv mailen naar het bwp? En kan je ook niet via een site ofzo in contact komen met iemand van die ruiterclub?
de ruiterclub heeft jammer genoeg geen website en ik weet ook niet of het zeker die pony is, hoewel de kans groot is, naam komt overeen, ook in eeklo,... Bellen naar het bwp is al gedaan, maar papieren worden nu eenmaal niet altijd overgeschreven en dan ben je weer geen stap verder.