thermo ondergoed

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

thermo ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 19:20

Wie van jullie heeft toevallig thermo ondergoed? Dwz dus een lange onderbroek. Ik heb het nl altijd flink koud in de winter (rij altijd in een buitenbak) en heb vorig jaar een lange onderbroek bij Favoriet sport, maar ik wil er eigenlijk 1 bij. Ik kan alleen nergens wat vinden.

Wie heeft er 1 of weet waar wat goeds te krijgen is?

L_niie

Re: thermo ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:34

ik niet xD
ik heb altijd een winterrijbroek aan=p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 08:58

Ik heb heel fijn dun thermo ondergoed, is echt ragdun maar houdt toch lekker warm.
Ik bestel het alleen via m'n werk en heb dus geen flauw idee waar het te koop is...

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 09:06

Wij sportwinkels, fietsenwinkels, Welkoop, buitensportzaken etc is een enorme keus aan thermo ondergoed.
Mijn man heeft het voor zijn werk nodig, dus die draagt zomer en winter thermo t-shirts onder zijn werkkleding. Gemaakt van Coolmax, verkrijgbaar bij o.a. Profiel fietsenzaak, kost ongeveer € 25 tot € 30,-. Hij heeft er ook een van Anky, maar ondanks dat deze stukken duurder is, is hij niet beter of warmer.

Wat hij wel een fijn merk vindt is Vibrostatic, erg duur, en ik weet eigenlijk niet waar het verkrijgbaar is. Waarschijnlijk was dat aan-huis-verkoop.
Craft is een merk dat veel in de sportwinkels wordt verkocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 09:11

Heb even naar het merk gekeken Haha!
Ik heb een heel erg dun stel van het merk Odlo (Zwiterland), een iets dikker stel van het merk Ullfrotté (Zweden) en een dik stel van het merk Helly Hanssen, dit is echt van dik wol en tevens brandwerend.
Onder mijn rijkleren draag ik het liefst die van Odlo Ja

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 16:34

tienus63 schreef:
Wij sportwinkels, fietsenwinkels, Welkoop, buitensportzaken etc is een enorme keus aan thermo ondergoed.
.

thanx, ga ik daar ff kijken!

Ilindra schreef:
Ik heb een heel erg dun stel van het merk Odlo (Zwiterland), een iets dikker stel van het merk Ullfrotté (Zweden) en een dik stel van het merk Helly Hanssen, dit is echt van dik wol en tevens brandwerend.

zijn dit ook lange broeken? of alleen shirts?

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:36

Wij hebben ze van Ten Cate en Beeren te koop, heerlijk warm! Ze gaan goed lang mee, en blijven warm!

Mijn tante wil ze evt. opsturen via de post. We hebben lange broeken, shirts met korte mouw, lange mouw, v-hals, etc Tong uitsteken

PB maar voor meer info

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 17:45

_Inga schreef:
Wij hebben ze van Ten Cate en Beeren te koop, heerlijk warm! Ze gaan goed lang mee, en blijven warm!

Mijn tante wil ze evt. opsturen via de post. We hebben lange broeken, shirts met korte mouw, lange mouw, v-hals, etc Tong uitsteken

PB maar voor meer info

je hebt pb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:30

Michelle77 schreef:
tienus63 schreef:
.

thanx, ga ik daar ff kijken!

Ilindra schreef:

zijn dit ook lange broeken? of alleen shirts?

Lange broeken en shirts met zowel lange als korte mouwen.

mawaikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 14:06

Die van Beeren gebruik ik in de winter op mn werk. (sta las weekendhulp op de markt). Echt lekker warm!!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 14:11

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 15:10

thanx!

Elisee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:06

Ik hou het toch egt liever bij me stringetje (A)

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 08:46

Ik denk erover om dat jaar een set bij de Skihut te gaan halen, omdat het thermo ondergoed dat ze daar hebben heel dun (maar héél warm!) en naadloos is, dat is nl. bij de meeste goedkopere broeken niet, en naadjes voelen niet zo heel prettig aan je binnenbeen met rijden. Nadeel is alleen dat 1 broek ca. 30 euro kost Knipoog

Simeun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:17

ik ga altijd kijken voor thermo ondergoed bij wandel en klim zaken, hier krijg je dunne leggings die goed onder de rijbroek kunnen en mega warm zijn want ze worden door bergbeklimmers als gewone broek gedragen. ziet alleen minder charming uit Tong uitsteken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 19:39

Ik heb ook thermo ondergoed, echt heerlijk. Ik heb ze uit een sportwinkel Lachen

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:59

ik heb er net een bij Hans gehaald, vanavond meteen maar s uitproberen Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:03

Odlo is heel erg fijn, wordt verkocht bij goed buitensportzaken.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:22

Ik heb odlo, INQ (eigen merk Perrysport) en een kruidvat, en de kruidvat vind ik verreweg het fijnst (en odlo en INQ zijn duur). Craft heb ik een tijdje van iemand geleend, beviel wel aardig hoewel mijn kruidvat nog favoriet is, maar dat is ook een heel duur merk.

Helaas was ik te laat en was er toen nog maar 1 truitje over - en sindsdien heb ik ze nooit meer gezien. Ik hoop dat die bij HansTextiel hetzelfde merk is, en dat ze er nog een paar hebben.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 15:23

Hans Textiel is niet helemaal hetzelfde merk, maar wel lekker zacht. Iets dikker dan de andere. Tip voor de geinteresseerden: ze vallen groot, ik heb nu dus wat extra stof Lachen

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 15:29

Ik koop bij BeverSport, erg duur maar echt super spul, neemt geen zweet op en ook geen luchtjes. Deze heb ik (skin 200):

Bovenaan staat de Ice Breaker Merino wol. Deze wordt verkregen van schapen die grazen op hoogtes van 2.000 meter of meer. De wol is zeer sterk, zacht en extreem isolerend zowel bij koude als warme omstandigheden. Merino wol is niet irriterend i.v.m. hun langere vezels (bij "gewone" wol zijn vaak de vele uiteinden van de kleine wolgarens aanleiding om bij sommigen te irriteren). De Merino wol kan ook langere tijd (4 dagen!!) gedragen worden zonder dat het gaat ruiken, is brandveilig (smelt niet op de huid) en heeft ook geen last van het zogenaamde "chill effect" (wat de kunstvezels wel hebben).

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:23

Ik heb van de Aldi. Dat komt meestal 1 x per jaar in de aanbieding. Echt een aanrader!

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 23:45

Op dit moment is er bij lidl een aanbieding voor lang ondergoed. Ik heb zelf e.e.a noors spul (Janus) en ben daar heel tevreden mee Lachen en van het merk Falke, wel duur, maar echt supergoed

solo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 14:19

Houd inderdaad de aanbiedingen in de gaten bij de aldi of de lidle.

De hema heeft ook qualitatief goede thermo kleding en niet zo duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:36

Thermo ondergoed Haha! ?
Hihi, hebben ze dus ook al!