Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jutsje schreef:zijn geboortejaar is 2000?
heb je op www.ndr.nl gekeken?
hier staat dat H. Zonderman de eigenaar is
dat is voor dat ie verkocht is?

Kimberley77 schreef:Kan je de site van BM niet in de gaten houden? Vaak als paarden verkocht worden, schrijven nieuwe eigenaren een stukje op die site, met een foto van hun paard erbij..geen idee of dat og zo is, maar vond dat wel mooi bedacht, wie weet kom je Special daar nog tegen ook?
gedupeerde schreef:Ik denk dat Marian geen contact met die stal meer opneemt, omdat ze daar hele foute dingen heeft gedaan.
Ook heeft ze Special Victory in een wei achter gelaten,daar mocht hij niet weg van haar, en ze heeft er verder niet meer naar omgekeken.
Als gevolg hiervan heeft hij een fataal ongeluk gekregen.
Ze heeft ook geen contact meer opgenomen met de stal, nadat deze dat ettelijke malen geprobeerd heeft.Dit terwijl ze er ruim 4 jaar is geweest.
Mij verbaast dit topic enorm.
Grandmommy schreef:bovendien, een fataal ongeluk? fataal betekent dodelijk he... lijkt me sterk.
Ik heb bij Marianne in de klas gezeten en zij houdt veel te veel van paarden om ze slecht te behandelen.
Grandmommy schreef:bovendien, een fataal ongeluk? fataal betekent dodelijk he... lijkt me sterk.
Ik heb bij Marianne in de klas gezeten en zij houdt veel te veel van paarden om ze slecht te behandelen.
Ontopic: is special victory niet aangesloten bij een of ander stamboek? daar kun je misschien informatie opvragen. en misschien zijn er mensen van BM of mensen die ermee in contact staan die je nog wel zou kunnen vragen waar spacial heen is? veel succes in elk geval!
gedupeerde schreef:Ik denk dat Marian geen contact met die stal meer opneemt, omdat ze daar hele foute dingen heeft gedaan.
Ook heeft ze Special Victory in een wei achter gelaten,daar mocht hij niet weg van haar, en ze heeft er verder niet meer naar omgekeken.
Als gevolg hiervan heeft hij een fataal ongeluk gekregen.
Ze heeft ook geen contact meer opgenomen met de stal, nadat deze dat ettelijke malen geprobeerd heeft.Dit terwijl ze er ruim 4 jaar is geweest.
Mij verbaast dit topic enorm.