Maybe schreef:Leuke winkel, maar verstand van zadels hebben ze niet. Ik mocht er een meenmenen en passen, maar er geen beugels aan hangen en er alleen bovenop gaan zitten. en zeker niet mee draven of een galop maken.
mijn zusje had er ook een zadel weg om te passen, heeft er ook meegereden, zelfs naar buiten om naar tweespan te rijden er daar te vragen of het goed lag, ze kon hem nog gewoon terug doen
ze zijn er idd wel klantvriendelijk, maar heb wel het idee dat ze je soms iets willen aansmeren, ging rijbroeken passe, zaten te strak, dus ik zei ik kan niet goed rekken met die dingen, ze zitten te strak, zegt ze oo maar dat rekt wel uit.. ja maar ik heb liever een maatje groter.. ja maar ze rekken wel uit, en zo hoog hoef je je been vast ook niet te tillen? nou moet voor stage op grotere friesen dus wel.. ach die zijn niet zo groot, zo groot ong? maakt ze een gebaar van ong 1.20
wat voor friesen zij gezien heeft weet ik niet?? maar toen kwam er een andere die het wel met me eens was, en heb de grotere gekocht..