[PG] nu denk ik 6/7 jarige D pony LUC,goede springpony!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SJAKIETJUH

[PG] nu denk ik 6/7 jarige D pony LUC,goede springpony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 19:31

ik heb LUC als 3 jarige pony gekregen... heb hem verder door gereden tot de M1 dressuur en L springen. (kruising whels x new forest)
vervolgens hebben wij hem verkocht omdat ik er teveel had om te rijden. het was egt een super pony! en deed me erg zeer dta hij weg ging. maar hij kreeg een goed tehuis in dodewaard. en ging een sportcarriere tegemoet. dit liep even iets anders, en hij werd weer verkocht, nu ben ik hem van spoor verloren dus daarvoor plaats ik dit bericht. omdat ik heel erg graag zou willen weten hoe het met hem is...
dus komt hij je bekent voor mail of pm me! alvast bedankt!! het was gewoon een apart dier en mega lief en een die voor je ging!
Afbeelding
Afbeelding

SJAKIETJUH

Re: [PG] nu denk ik 6/7 jarige D pony LUC,goede springpony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 21:25

ik probeer het voor de laatste keer nog bij bokt... en ik hoop echt dat het uitpakt.
heb weer met de vorige eigenaren gemaild, (toen ze hem verkochten zweerden ze me dat ik te horen kreeg waar hij heen ging, nou niet dus he!) (hij stond bij deze eigenaren bij andelst/zetten) het was gewoon een pony naar mn hart, en ik zou heel graag willen weten hoe het met hem gaat! of hem nog eens op zoeken...
hij moet ergens in brabant staan, in de buurt van Oss. hij staat bij 2 meisjes, en de een had al een eigen D-pony.
ook wist ze me nog te vertellen dat de vader van deze 2 meiden vroeger ook erg fanatiek was op het gebied van springsport.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:35

ik woon in heesch, dat ligt aan Oss. ( je zou eventueel kunnen reageren in het Noord Brabant Toppic) ik moet zeggen ik herken je pony niet..

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 09:15

mss eens via marktplaats proberen.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 13:04

wat is de stokmaat? afstamming? hoe is de pony ohz? bijvoorbeeld.. dat helpt misschien ook?

SJAKIETJUH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 23:32

Jolandaa_ schreef:
wat is de stokmaat? afstamming? hoe is de pony ohz? bijvoorbeeld.. dat helpt misschien ook?

bedankt voor jullie reacties! ja ik zou het gewoon graag willen weten! heb meestal na verkoop altijd nog wel wat gehoord, maar deze werd dus weer doorverkocht en das gewoon balen. t was eg n topper! dus daarom zou ik graag weten.

hij was niet heel groot, denk stokmaat 1.43m hij had verder geen papieren, wel weet ik dat het een newforest x whels C was.
het was een fijne pony onder het zadel, zeer werkwillig(in klein jaartje M1 dress en L spr en Cross)! maar bij mij wassie nog wat jong dus ook wel speels,(vond ik altijd zo leuk aan hem!)
@ zitake idd marktplaats ga ik ook eens proberen denk ik!
@Jolanda, welk topic is dat?hoe vind ik die?