[PG] Indiana Jones, Gelderse ruin

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Linda61

[PG] Indiana Jones, Gelderse ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 10:22

Ik ben op zoek naar een Gelderse ruin, nu 16 jaar, die door mij gefokt is. Zijn officiele naam is Indiana Jones, maar ik weet dat hij ook Innocent werd genoemd. Hij heeft wedstrijden gelopen. Ik kan me niet meer exact de geboortedatum herinneren en vind zo gauw zijn fotoboek niet, maar het moet mei of juni 1990 zijn geweest. Zijn moeder heette Vonne en vader was Bazuin (helaas nu ook overleden). Ik heb hem ooit jaren later eens teruggevonden en hij bleek in de provincie Groningen te staan. Ik zou langs gaan maar dat is er nooit van gekomen. Het verhaal wat zijn (toendertijd) eigenaresse vertelde was dat zij dachten dat het paard door een oude man was gefokt, maar dat is dus niet waar. Ik heb hem helaas met moeder tegelijk moeten verkopen wegens ziekte. De mensen die hen beiden gekocht hebben, hebben me verschrikkelijk belazerd door me voor te houden dat ze beiden zouden houden (dit was een 'kennis' van me, dus ik geloofde hem). Achteraf bleek dat de merrie binnen de kortste keren was doorverkocht en het veulen was spoorloos. Ik zou het heel leuk vinden om dus dit veulen, wat ondertussen ook al 16 jaar is, als hij nog leeft, eens terug te zien. Ik heb geen foto's van hem als volwassen paard, maar hij had een redelijke brede witte bles en een heel klein wit vlekje boven één van zijn ogen. Een vos, met als ik het goed heb, drie witte benen. Ik hoop dat iemand deze informatie herkent en daarbij het paard. Vast bedankt.