wat moet je allemaal vermelden bij afmelden van startkaart?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Theeglas

wat moet je allemaal vermelden bij afmelden van startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 07:20

Hee,

Ik wil mijn startkaart graag afmelden en doe dit via de e-mail.
Maar nou vroeg ik mij af wat jke precies allemaal moet vermelden.
Zelf dacht ik aan; eigen naam, combinatienr. en wat je precies wilt natuurlijk.
Maar mis ik dan nog wat?

Groetjes Yvon

Charaz

Re: wat moet je allemaal vermelden bij afmelden van startkaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 07:20

Dat moet via de rijvereniging/ponyclub. Je naam en combinatienr. lijkt me genoeg.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 07:26

Kun je dit niet beter via je vereniging doen?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 07:26

Afmelden van een startkaart kun je ook zelf, als je de startkaart en coupons enzo altijd op je eigen adres hebt ontvangen.
Ik zou opgeven: Dat je je startkaart wilt beëindigen, je combinatienummer, je persoonsnummer (voor de zekerheid) en uiteraard je NAW gegevens.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 07:28

oke dat is duidelijk dankje wel. En ja ik heb me startkaart en coupons gewoon altijd zelf op mijn eigen adres ontvangen. nogmaals bedankt Knipoog slotje

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 08:44

Marije_jiplover schreef:
Afmelden van een startkaart kun je ook zelf, als je de startkaart en coupons enzo altijd op je eigen adres hebt ontvangen.
Ik zou opgeven: Dat je je startkaart wilt beëindigen, je combinatienummer, je persoonsnummer (voor de zekerheid) en uiteraard je NAW gegevens.

Ik dacht gelezen te hebben dat dit via de vereniging MOEST, maar ik ga het even opzoeken.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 08:47

Citaat:
Afmelden voor 2007 5/10/2005

Afmeldingen van lidmaatschappen, startkaarten en abonnementen voor 2007 moeten uiterlijk 30 november 2006 schriftelijk aan de KNHS zijn doorgegeven.

Ontvangt u uw startkaart via de vereniging?
Geef dan uw afmelding door via uw vereniging.

Ontvangt u uw startkaart rechtstreeks van de KNHS?
Geef dan uw afmelding schriftelijk door aan de KNHS, onder vermelding van het combinatienummer.

Afmeldingen voor het lidmaatschap kunnen uitsluitend door de verenigingssecretaris worden doorgegeven. Individuele afmeldingen van het lidmaatschap worden dus niet geaccepteerd!
Afmeldingen die op of na 01 december 2006 worden ontvangen, kunnen niet meer worden verwerkt. De kosten voor het jaar 2007 blijven dus aan de KNHS verschuldigd.
Wenst u uw startkaart wel te verlengen voor het jaar 2007, dan ontvangt u uitsluitend een nota en geen nieuwe startkaart. De reeds afgegeven startkaart blijft geldig indien de jaarlijkse kosten voor de verlenging zijn voldaan.
Alleen schriftelijke afmeldingen kunnen in behandeling worden genomen: Ledenadministratie, Postbus 3040, 3850 CA Ermelo. Fax: 0577 - 408 248. E-mail: ledenadministratie@knhs.nl.

Dit stond er op de site van de knhs, je kan dus je startkaart wel zelf afmelden, maar het lidmaatschap op de knhs niet.