Sorry het is laat want internet i ontzettend aan het poedersuiker bij ons

maar hier het verslagje

We waren om 8 uur al op de manege. Spullen inladen en Candy's poepplekken nog even snel gewassen. Toen Candy in de trailer en op naar Luttenberg.
Daar aangekomen ging ik ff kijken of mijn beest nog leefde (

Toen Candy uit de trailer gehaald en opgezadeld en proppen erin gedraaid enz. Ze was heel erg braaf en rustig. Toen erop en naar het losrijterrein. Ze vond echt niks eng en ze lief heel lekker nagevelijk enzo.

Na een dik kwartier binnen gestaan te hebben Allemaal weer naar buiten gegaan. Candy liep nog hardstikke goed wat ik niet verwacht had.

Toen naar mijn ring gegaan. De proef vond ik zelf wel redelijk gevoel over. Ze was iig. hardstikke braaf.
Daarna de andere proef en die vond ik zelf wat beter voelen.
Daarna uitgestapt en naar de trailer gegaan. Proppen eruit en afzadelen. toen in de trailer en ff verwend met snoepjes en brood. daarna zijn we patat gaan halen :d We moesten nogal lang wachten dus diegene die met mij mee was ging ff kijken of de punten er al hingen. Alleen de punten van de 2e proef hingen er. Ik had 158 punten

Later ging ik zelf kijken of de andere punten er al hingen en die hingen er!!! Ik was 3e met 165!

Mijn 1e 2 winstpuntjes zijn dus lekker binnen!!!
Na de prijsuitrijking lekker naar huis gegaan! Ik was nl heel moe!
Candy lekker gevoerd en toen trailer afgekoppeld. En dat was het wedstrijd verslagje

Was het toch nog leuk die 1e wedstrijd

Groetjes Monica!