Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ik heb er rond de 280 euro voor betaald, wel prijzig maar super fijn!!
, Softjumpers met extra dressuurboog zonder veter en een ritsbeschermer op de hak. Leer was gescheurd naast de rits en het leer was van dezelfde laars ook heel lelijk geworden. Service bij Derby vind ik dus wel enorm poedersuiker, want ze wouden niks aan het leer doen, dus na veel gezeur heb ik nieuwen gekregen met een kapotte rits, het paar wat daarop volgde hebben ze geleverd zonder dressuurboog, dus ook weer terug, dus binnen enkele weken hoop ik toch echt weer een goed paar laarzen te hebben. Wel petje af voor de ruitersportzaak die er zo veel werk van gemaakt heeft. 

Denk wel dat het nog even duurt want ze hadden mijn maat waarschijnlijk niet voorradig.. en moet nog terug met paardrijbroek en al om precies op te meten.
) prappeltje schreef:Aangezien ik geen topic heb kunnen vinden dat specifiek over rijlaarzen van het merk Derby gaat, heb ik dit topic aangemaakt.
- Wie heeft er ervaring met Derby rijlaarzen?
- Welk type laars heb je?
- Hoe bevallen deze laarzen?
- Hoe lang heb je ze al?
- Hoeveel heb je er (ongeveer) voor betaald? (Dit omdat ik nergens (op internet) prijzen heb kunnen vinden van deze laarzen; enkel andere informatie)
Alvast bedankt!