Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

tesss schreef:Bij mij is 't ook zo dat als er in eenmaal een deken op ligt, dan gaat hij er ook niet meer af.
Bovendien heeft mijn stalhouder geen zin om de dekens van alle paarden op en af te doen als ze los gezet worden
Er staat trouwens toch bij waar je topic heen is gegaan? Er staat bij mij tenminste dat hij naar SV (seizoensvragen) is gegaan...
...maar ik had het bij PP geplaatst en daar is het hele topic verdwenen....dus het was voor mij ff zoeken waar hij dan nu stond.djuno schreef:mmmm...ook hier verdeelde meningen dus.
Thanks voor de reacties.
Kan een topic trouwens zomaar verhuizen zonder een berichtje waar naar toe??? Dat het verkeerd stond kan ik begrijpen...maar zou wel zo netjes geweest zijn om te vermelden waar naar toe

runningkawa schreef:--> SV

tesss schreef:Bij mij is 't ook zo dat als er in eenmaal een deken op ligt, dan gaat hij er ook niet meer af.
Bovendien heeft mijn stalhouder geen zin om de dekens van alle paarden op en af te doen als ze los gezet worden :+
Er staat trouwens toch bij waar je topic heen is gegaan? Er staat bij mij tenminste dat hij naar SV (seizoensvragen) is gegaan...

djuno schreef:hier zit ik dus ook mee...en ook heel begrijpelijk van de stalhouder hoor...maar daar gaat het mij niet om.
Neem nou vannacht....plensen plensen...niet normaal meer. Had op dat moment graag gewild dat er een regendeken op lag. Maar nu schijnt de zon weer half...dus wordt het snikheet onder die dekens.
Dus zou hij er weer af moeten....waar ik echter mee zit is of dit ook "schadelijk" is voor de paarden...deken op ...deken af....
).
runningkawa schreef:Ik had nog een edit geplaatst
Edit:
Verplaatse topics, dus dat pijltje en ook gesloten topics staan voortaan onderaan de pagina.
Dus ook daar terug te vinden :)