Goede Outdoor deken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Showtime_

Goede Outdoor deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 16:21

Hallo,

Mijn pony is met pensioen en komt op het land, nu wil een goede outdoordekens kopen.
Vooral de deken voor echt in de winter vind ik belangrijk, ik wil echt een warme goede waterdichte
deken met rond de 500 gram voering zodat er geen onderdeken onder hoeft. Ik zat zelf te denken
aan Anky/BR/Bucas/Amigo. Dus wie heeft er ervaringen met deze dekens? Alvast bedankt!

Xantha

Re: Goede Outdoor deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 17:03

Ik heb een bucas regendeken, de Verona.
Met de deken van mijn oude pony heb ik 9 jaar gedaan, ik ben er dus erg tevreden over, sterk en goed waterdicht!
O ja en een hele goede pasvorm. Haha!

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 17:07

Ik heb voor mijn paard de Rhino Wug; daar kun je ze echt lekker mee inpakken.
Hij blijft mooi liggen (ook bij rennen/rollen/gek doen/vriendjes die eraan trekken), en blijft heel, en is wind-/waterdicht en lekker warm. De wasserij is hij goed doorgekomen; ik ga 'm zo weer voor het eerst opdoen (heb de Medium-voering (150gr), dat kan nu wel weer, maar hij bestaat ook in Heavy(370gr) en Light(0gr)).
succes!

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 17:45

iemand bij mij op stal heeft een bucas deken en die bevalt haar onwijs goed dus ik denk dat dat wel een goeie aanrader is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 23:16

HAR --> SV.

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 23:20

Ik heb een Bucas all-in-one in gebruik en die bevalt goed. Hij is nog niet kapot geweest de afgelopen twee jaar en dat is uniek bij deze paarden. Ik ben mijzelf aan het oriënteren geweest op dekens en er komt bij ons een Imperial Tornado bij. De ervaringen van anderen met die deken zijn ook positief: viewtopic.php?f=120&t=668351&hilit=

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 10:37

Ik heb ook de Bucas Smartex all-in-one. Ligt perfect, héérlijk warm, en super waterdicht. Vorig jaar heb ik 'm voor 't eerst op gedaan, en hij ziet er beter uit dan mijn 'normale' 300 gr deken.

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 21:05

Ik heb Bucas en BR dekens, beide zijn ze heel fijn, maar denk de BR nog het fijnst, en betaalbaarder!