Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kleed je er goed op splash1999 schreef:In nederland worden ze georganiseerd bij de www.recreatieruiter.nl meen ik. Volgens mij moet je wel lid zijn maar dat weet ik niet.

lotteElb schreef:mmm dit wil ik nu ook graag eens doen, maar die van reelaer kost al € 250.00! Voor een weekeind! Dat vind ik erg duur.
Ik houd dit topic even in de gaten... wie weet heeft iemand de gouden tip (trektocht)!

lotteElb schreef:mmm dit wil ik nu ook graag eens doen, maar die van reelaer kost al € 250.00! Voor een weekeind! Dat vind ik erg duur.
Ik houd dit topic even in de gaten... wie weet heeft iemand de gouden tip (trektocht)!
fjordnina schreef:Een bedrijf in zelhem doet het ook. hoe dat precies zit weet ik niet. Even googlen op trektocht zelhem.
Waratje schreef:fjordnina schreef:Een bedrijf in zelhem doet het ook. hoe dat precies zit weet ik niet. Even googlen op trektocht zelhem.
Seegers ruitertochten (of zoiets) heet dat bedrijf, inderdaad in Zelhem. Aardig mens, ik denk dat ze haar tochten goed geregeld heeft, zo'n type is ze wel. Is wel met eigen paard meenemen, maar dan zorgt zij voor route, overnachtingen en bagagevervoer. Tochten zijn vooral in de Achterhoek.
Arabesk schreef:lotteElb schreef:mmm dit wil ik nu ook graag eens doen, maar die van reelaer kost al € 250.00! Voor een weekeind! Dat vind ik erg duur.
gewoon zadeltassen van ortlieb kopen bij de beversport, dat kost je 150 euro, op je paard klimmen en gaan rijden
desnoods vantevoren maneges bellen en overnachtinge reserveren
Waratje schreef:fjordnina schreef:Een bedrijf in zelhem doet het ook. hoe dat precies zit weet ik niet. Even googlen op trektocht zelhem.
Seegers ruitertochten (of zoiets) heet dat bedrijf, inderdaad in Zelhem. Aardig mens, ik denk dat ze haar tochten goed geregeld heeft, zo'n type is ze wel. Is wel met eigen paard meenemen, maar dan zorgt zij voor route, overnachtingen en bagagevervoer. Tochten zijn vooral in de Achterhoek.

Alytuiere schreef:Manege Knollegruun organiseert ook trektochten volgens mij.
Duurt 5 dagen, je trekt 3 dagen, en slaapt op verschillende manege's, en de laatste 2 dagen ben je op Knollegruun zelf, en rijd je ook nog bosritjes, en andere leuke dingen etc.
)
Rupsje schreef:Alytuiere schreef:Manege Knollegruun organiseert ook trektochten volgens mij.
Inderdaad, Manege knollegruun in Schoonloo (Drenthe) organiseert trektochten voor volwassenen, en voor jeugd vanaf 12 jaar.
Met eigen of manege paardDuurt 5 dagen, je trekt 3 dagen, en slaapt op verschillende manege's, en de laatste 2 dagen ben je op Knollegruun zelf, en rijd je ook nog bosritjes, en andere leuke dingen etc.
www.knollegruun.nl

:D) 
)

Hoorde dat Chris ervanaf was gevallen