Arend Zoer gaat nu zelf jureren!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

laborah

Arend Zoer gaat nu zelf jureren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 12:54

Sport & Wedstrijden › Actueel sportnieuws KNHS

Arend Zoer jureert tuigpaarden 17/10/2006

De staalservice Zuidbroek Trophy 2006 heeft als doelstelling vernieuwingen door te voeren in de tuigpaardensport. Zo worden de tuigpaarden door drie juryleden onafhankelijk van elkaar middels het opsteken van bordjes beoordeeld. Naast Henk van Dieren, een zeer ervaren tuigpaarden jurylid, die ook vele jaren voorzitter is geweest van de hengstenkeuringscommissie van het KWPN, zal ook Arend Zoer in Zuidlaren in de baan verschijnen om de tuigpaarden te beoordelen.

Arend Zoer (Echten) heeft bewezen veel kennis te hebben van springpaarden en het lijkt hem fantastisch nu eens als jurylid tuigpaarden te mogen beoordelen.

Lijkt me een leuke situatie als die tuigpaardrijders het niet eens zijn met de jury.
Of als Arend het niet eens is met zijn medejuryleden. Dan wordt het wel héél vernieuwend!

CGJ12

Re: Arend Zoer gaat nu zelf jureren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 14:22

laborah schreef:
Sport & Wedstrijden › Actueel sportnieuws KNHS

Arend Zoer jureert tuigpaarden 17/10/2006

De staalservice Zuidbroek Trophy 2006 heeft als doelstelling vernieuwingen door te voeren in de tuigpaardensport. Zo worden de tuigpaarden door drie juryleden onafhankelijk van elkaar middels het opsteken van bordjes beoordeeld. Naast Henk van Dieren, een zeer ervaren tuigpaarden jurylid, die ook vele jaren voorzitter is geweest van de hengstenkeuringscommissie van het KWPN, zal ook Arend Zoer in Zuidlaren in de baan verschijnen om de tuigpaarden te beoordelen.

Arend Zoer (Echten) heeft bewezen veel kennis te hebben van springpaarden en het lijkt hem fantastisch nu eens als jurylid tuigpaarden te mogen beoordelen.

Lijkt me een leuke situatie als die tuigpaardrijders het niet eens zijn met de jury.
Of als Arend het niet eens is met zijn medejuryleden. Dan wordt het wel héél vernieuwend!

Gewoon het paard met het meeste applaus laten winnen. Komt het bij die tuigers altijd goed........ Haha!

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 14:28

Hihi, heel erg 'apart'. Arend Zoer heeft onder andere bij het KWPN flinke trammelant gehad...ben benieuwt hoe het bij de tuigers gaat! Haha!
Trouwens heb zelf een keer een grote mond van 'Zoer-junior' gehad. Dat was op een Concours Hippique waar ik parcourshulp was. Meneer was het ergens niet mee eens....ik schok me een ongeluk. Ik was toen namelijk een jaar of 16. Clown . Later kwam hij het goed maken met een glas bier Ach gut . En...als klap op de vuurpijl: Ik mocht met hem op de foto, met één van de paarden voor zijn vrachtwagen. Ik wist en weet nog steeds niet wat ik van de fam. Zoer moet denken....maar over het voorval op het CH kan ik inmiddels erg lachen Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 14:29

Tijgertje86 schreef:
En...als klap op de vuurpijl: Ik mocht met hem op de foto, met één van de paarden voor zijn vrachtwagen. Ik wist en weet nog steeds niet wat ik van de fam. Zoer moet denken....maar over het voorval op het CH kan ik inmiddels erg lachen Haha!

Lievvvvvvvv...... Bloos

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 14:33

Nou, ja Lievvvvvv......ik was toen nog half in choque Haha! hihi!
Maar de foto heb ik gewoon in mijn plakboek geplakt en ik lach er nu om.
Clown

laborah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 15:04

Tijgertje86 schreef:

Trouwens heb zelf een keer een grote mond van 'Zoer-junior' gehad. Dat was op een Concours Hippique waar ik parcourshulp was. Meneer was het ergens niet mee eens....ik schok me een ongeluk. Ik was toen namelijk een jaar of 16. Clown . Later kwam hij het goed maken met een glas bier Ach gut . En...als klap op de vuurpijl: Ik mocht met hem op de foto, met één van de paarden voor zijn vrachtwagen. Ik wist en weet nog steeds niet wat ik van de fam. Zoer moet denken....maar over het voorval op het CH kan ik inmiddels erg lachen Haha!

Tegen jongens was hij altijd wel aardig!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 17:40

Nagelbijten / Gniffelen

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 19:17

laborah schreef:
Tegen jongens was hij altijd wel aardig!

Sigaar Knipoog

magicrover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:56

Ben benieuwd waar hij op gaat letten!
Worden misschien weer smeuige stukjes in de paardenbladen Haha!