Ik heb de Grace, in het groen, prima jas. Hij gaat nu al het 4de seizoen in, en hij is nog heel, op wat knopjes die op de drukknopen zitten na dan, maar das een MH-mankementje.
Ik had altijd van die parka-modellen van MH, maar dit model is perfect, je gaat niet op je jas zitten met rijden.
Ik heb een L, en heb zelf maat 46, dus ze vallen ruim.
Mijn moeder heeft een Grace jas. Haar oude was na 3 jaar intensief rijden (en 5 dagen per week in werken) toch echt stuk, dus dit jaar heeft ze een nieuwe gekocht. Ze vallen inderdaad groot.
wij verkopen hem heel erg veel! super jas. (mijn bazin ging er zelfs mee skien en dat ging ook super) hij ademd heel goed en is heerlijk warm, ook goed waterdicht.
De prijs valt t.o.v. de andere jassen die aangeboden worden, alleen ik heb hem ooit bij VanSchie in Zwaanshoek gekocht, lijkt qua zaak wel op Ooteman, maar daar was ie toen al goedkoper, zodoende vind ik het een behoorlijk prijs, in de uitverkoop.
Maar de jassen van Pikeur, Anky e.d. zijn idd duurder.
Ik heb er gister een gekocht in het mist (lichtblauw) / donkerblauw. Ik was niet echt wild van de kleurencombie, maar ze hadden geen andere en het was de fijnst zittende jas van allemaal (ook de duurste, 175 euro...). Ik had graag de bruine combie van vorig jaar gehad, zucht...