Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
joycie17 schreef:Gewoon mailen naar de knhs met het levensnummer enz van de pony. Dan kunnen ze het opzoeken. De tijd dat dit geleden is wanneer hij wedstrijden heeft gelopen is niet van belang. Vorig jaar hebben ze het voor mij van 12 jaar geleden nogop kunnen zoeken.
groetjes
Fitzroy schreef:Hmm ... als jij niets te verbergen hebt, zou ik daarover ook niet inzitten.
Ik vind het wel goed, ik heb al een paar keer meegemaakt dat het paard lager geklasseerd is dan opgegeven door verkoper.

Fitzroy schreef:Hmm ... als jij niets te verbergen hebt, zou ik daarover ook niet inzitten.
Ik vind het wel goed, ik heb al een paar keer meegemaakt dat het paard lager geklasseerd is dan opgegeven door verkoper.

Oh dit had ik moeten weten toen ik paar paarden van overleden man moest verkopen
, maar geen gegevens meer en ruiter ondertussen verhuisd dus niet meer te bereiken..._angela_ schreef:Fitzroy schreef:Hmm ... als jij niets te verbergen hebt, zou ik daarover ook niet inzitten.
mijn paard blijkt dus ook M1 (+2winst) gelopen te hebben ipv M2. Blijft dat het een super paard is
Wat ik al dacht is wel bevestigd: de vorige eigenaar heeft er 8 jaar over gedaan....
Wel handig om te weten dat het zo gemakkelijk gaat, als je een paard wilt kopen, kun je tenminste echt goed zien wat de prestaties zijn, en hoe lang iemand erover gedaan heeft..