Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

reactie dus verwijderd
haike schreef:Idd, kunnen idd andere wedstrijdnaam hebben dan stamboeknaam.
Kan ook dat ze al voor ingang van de leeftijdsgrenzen Z reden, volgens mij mochten die mensen Z blijven starten
haha...volgende keer beter lezen
ilovelucky schreef:Nou dit kon nog voordat de nieuwe regels kwamen dus als je toen gauw nog ff naar de Z ging met een 5 jarig mocht je erin blijven heb vriendin van mij ook gedaan.
Sammie schreef:Tja, maar je kunt ook moeilijk paarden die al Z waren een klein jaar plots op 'rust' zetten. Vol aan in de training, patsboem, ga maar ff gras vreten, je mag niet meer. Dit is een overgangsregel, waar je in januari totaal geen last meer van hebt. 5 jre mogen geen Z starten en deze 2 U'tjes zijn dan 6. Probeem opgelost.
DresslOver schreef:@laborah; dan heb jij duidelijk niet goed opgelet de afgelopen maanden, het heeft in de paard&sport gestaan, op knhs.nl op startlijsten.nl volgens mij zelfs op bokt, het was ook te zien op die informatie avonden dus het werd allemaal wel verteld, en duidelijk ook, dan heb jij gewoon niet goed genoeg opgelet..
Hexagon heeft trouwens als doel 5 jarige in het Z te hebben. Dat zal nu 6jr worden. laborah schreef:Zalig zijn de simpelen van geest. Ik ben dus gaan zoeken op de site van de KNHS (reglementen, publicaties, nieuws voor officials, etc) maar kan dus echt niets vinden! Meestal mis ik dit soort berichtgeving echt niet. Als iemand het wel weet te vinden? Graag alsnog.