[PG] Oosterhoeves Toran, ca. 12 jarige New Forest ruin, vos

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Axefield

[PG] Oosterhoeves Toran, ca. 12 jarige New Forest ruin, vos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 10:18

Mijn eerste pony, die ik kocht toen ik 30 was Bloos , was Toran, een toen 3-jarige New Forest ruin. Ik heb hem indertijd gekocht van (ome) Nol Harleman uit Apeldoorn. Ik was helemaal gek op De Pony, zo noemde iedereen en ik hem liefkozend, maar kon na 3 jaar niet meer met hem overweg omdat ik onzeker op hem was geworden. Ik heb hem toen terug verkocht aan ome Nol en hij heeft hem weer verkocht.

Toran was 1.45m, een (koffie)vos ruin met hele goede gangen. Ik heb engels met hem gereden en vele buitenritten (we woonden in Hoenderloo en op de Veluwe kan je heerlijk buitenrijden). We zijn Endurance gaan doen, waar die het vreselijk mee naar z'n zin had en later ben ik met hem het begin van Western gaan rijden, omdat hij (en ik) en engels niet meer prettig leken te vinden.

Toran zijn moeder was Kantjes.....? Bloos en zijn vader was Melle Jerom.

Hieronder twee foto's van hem.

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Album=OPGVMBDM

Ik heb hem ca. 6 jaar geleden terug verkocht aan ome Nol. Toen ik hem heb terug verkocht, was ik er zo ziek van dat ik niet wilde weten waar hij naartoe ging. Nu zou ik toch heel graag weten hoe het met hem gaat.

Axefield

Re: [PG] Oosterhoeves Toran, ca. 12 jarige New Forest ruin,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 11:18

Heeft niemand geen enkel idee???